wie heeft ook deze symtomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door keano11, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. keano11

keano11 Actief lid

5 feb 2009
    116
    0
    0
    hoi dames

ik ben 4 weken en 2 dagen zwanger maar toen ik het nog niet wist had ik steeds last van mijn onderrug nu nog steeds trouwens wie heeft ook dit symtoom ?

2. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik heb verschrikkelijk pijn in me rug heb net t gevoel ofdat t alle maanden niet meer over gaat zo'n pijnlijk gevoel

3. keano11

keano11 Actief lid

5 feb 2009
    116
    0
    0
    ja vooral onder in mijn rug het komt met vlagen ik ben altijd ff blij als die pijn ff weg is

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    net ofdat het aan het uitrekken is he

5. keano11

keano11 Actief lid

5 feb 2009
    116
    0
    0
    ja laats toen ik in het ziekenhuis was zeiden ze dat mijn baarmoeder ver naar achteren ligt messchien dat het bij mij daarom is maar ik heb echt een brandend gevoel,zeurend en veel last van banden pijn

6. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden,

Ook ik heb giga last van mijn onderrug en stuitje.
    Heb bij eerste zwangerschap last van bekkeninstabilliteit gehad, maar het zou toch nog wel heel vroeg zijn voor deze klachten.
    Zit nu 5 dagen na mijn ei. :(

Verder heb ik de volgende symptomen:
    - Lage rugpijn en last van mn stuitje
    - Zere borsten en volgens mijn mannetje zijn ze 2x zo groot ;)
    - met vlagen misselijk en een hongergevoel
    - Meer vaginale afscheiding dan normaal.

Ik kan me niet herinneren dat dit bij de eerste zwangerschap ook zo was. Voelde toen eigenlijk niets.

7. Ik ben vandaag vier weken zwanger en heb ook af en toe last van mijn rug, vooral als ik een tijd stilzit dan trekt het helemaal door. Maar het meeste pijn heb ik toch in mijn buik, vooral 's ochtends als ik net opsta! Trekkerig, stekerig gevoel is het. Achja ik ben allang blij dat ik iets voel, maak me er niet zo'n zorgen over volgens mij zit het hier wel goed :D

8. nabe

nabe Lid

20 okt 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben 5 weken zwanger en ook ik heb flinke rug pijn alleen sinds 2 dagen trekt het met vlagen naar mijn onderbuik/liezen duurt paar sec en dan is het weer weg....
    vind het zo eng herkend iemand dit?

9. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ik heb vooral "last" van steekjes onderin mn buik vooral rechts af en toe links.
    En misselijk door bep. luchtjes :) meestal logische zoals uitlaatgassen of kattenkots maar ook van warme chocolademelk :)
    Pijn in de onderrug niet echt, al heb ik daar vorige week wel last van gehad bedenk ik me ineens.

10. keano11

keano11 Actief lid

5 feb 2009
    116
    0
    0
    hoi remmar1982

ik had bij mijn eerste zwangerschap ook helemaal geen klachten ja alleen heel erg moe elke keer nu zit dat wel ff ander whahaha

11. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Haha, ik ben heel benieuwd dan of dit een "goed"voorteken is. :D
    Ik mag over ruim een week pas testen. :(

12. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    hele zwangerschap vanaf allerbegin last van gehad!

13. Doortje28

Doortje28 Actief lid

15 okt 2010
    202
    0
    0
    Friesland
    Hallo meiden,

Vandaag is mijn NOD, maar heb vrijdag al kunnen testen dat ik zwanger ben, nu precies 4 weken dus(whaaaaaaaaaa:D) Heel gek, maar eigenlijk wist ik het al de hele week al. Zondag kreeg ik opeens erge pijn in mijn onderrug. Zo'n pijn heb ik ook altijd op de eerste dag van mijn ongi. En die pijn is gebleven :( Gelukkig is het al wel iets minder geworden.

Ik heb ook opeens sinds deze week zere oren:( kan idt er ook bij horen?

14. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey meiden.

Hier even een uodate van mijn kant. :D
    Sinds vanavond roze/bruine afscheiding en wat buikkrampjes.
    Zit op 8dpo dus wie weet is dit de innesteling wel! :D
    Vindt het zo spannend dat ik er niet van kan slapen :)

Liefs van mij

15. hoi mensen
    ik kom even inbreken.
    er heerst momenteel een griepje heb ik me laten vertellen en ik ben er uhm ook door gevijld vrees ik , ik ben geen thuis zit bed lig stilzit type haha dus ga wel door .
    alleen mijn onderrug killed me , ik rij hele dagen paarden als beroep, dus is het erg lastig en zeer pijnlijk.
    ik vind mijn koffie minder lekker , kan eindelijk na lange tijd weer slapen (zal je aan de tijd nu te zien niet geloven:D)
    en de eieren en mijn uber lekkere bananen sap is ineens niet meer zo lekker .
    ik denk overigens nog niet aan een zwangerschap wat ik heb een maaaar...haha ik heb normaal een hele gelijke cyclus van 28-30 dagen vorige maand was die ineens 35 dagen en ik had op 4 nov maar een inimini beetje bloed 2 dagen lang wat normaal dus 4 dagen hoort te zijn ...uitgaande van die cyclus kan ik dus naar mijn inziens niet nu al bijna een week die enorme onderrug pijn hebben en zwanger zijn , mijn borsten zijn wel iets gevoelig vooral aan de buitenkant maar je mag er nog gewoon aan zitten hoor haha .
    ik wijt het even aan mijn griepje want ga liever niet hopen op iets wat er wss toch niet is dit is ronde 2 pas en ik heb een behoorlijke lijst met medicatie en een ziekte die het moeilijker maakt , staan ook goed onder controle
    maar ik wou wel melden die pijn in de rug is verschrikkelijk ! sterkte meiden die het hebben en succes ermee en hoop voor jullie dat jullie een plakbeebje hebben hihi
    ik ga nu slapen maar hou dit topic ook wel even bij en meld ook wanneer mijn griep weg is en of dan ook mijn onderrug pijn pleitte is

Deel Deze Pagina