Toch wel zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden' started by rabo, May 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rabo

rabo Lid

May 18, 2012
    12
    0
    0
    Hallo mensen!

Mijn vriend en ik hebben besloten om te proberen een kindje te nemen.
    Voor 2 weken terug ben ik gestopt met de pil, maar besloten we eerst een maandje of 2 te wachten om eerst mijn lichaam te laten "ontpillen"

Nu gebeurde gisteren het volgende...tijdens onze gemeenschap zakte de condoom af..

Opzich geen ramp omdat wij toch al een graag een kindje willen.

Nu kwam ik vanmiddag thuis en had ik een heel vreemd gevoel in me buik, alsof ik zeeziek was.

Daarnaast heb ik nu een continue pijn/steek in me onderbuik, beetje ten hoogte van me heupen links.

Kan ik nu al voelen dat het misschien raak is geweest:(

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Nee, dat kan niet.

Je kunt best bevrucht zijn, maar daar zou je nu nog niks van merken. Sommigen menen de innesteling te voelen, dat zou pas je eerste teken eventueel kunnen zijn en dat gebeurt pas 5-8 dagen na de bevruchting.
    Maar meestal merk je er pas iets van vlak voor je nod of als je obertijd bent. De klachten die je nu hebt horen bij het ontpillen.

3. me83

me83 Niet meer actief

mocht je van het vrijen van gisteren zwanger worden dan merk je daar eigenlijk niets van.. zeker de volgende dag niet want er zit een hoop tijd in een bevruchting.. dat gaat niet in een paar uurtjes..
    als je er al iets van merkt(en dan bedoel ik vrij vroeg in de zwangerschap) dan is het meestal een week na het vrijen.. dan kan je soms een innesteling voelen.. maar veel meiden merken ook hier niets van..

dus het is echt even afwachten.. maar als je rare klachtjes hebt kan het ook van het ontpillen zijn... veel meiden hebben hier de gekste symptomen van die op een zwangerschap lijken..

(en even tussen haakjes.. een kindje neem je niet maar die krijg je.. was het maar zo makkelijk dat je ze kon nemen,dat had een hoop ellende bespaart voor veel meiden hier inclusief mijzelf;))

veel succes met zwanger worden!

4. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    Nee daar merk je als het zo is nog helemaal niets van.
    Lijkt eerder ontpillen te zijn.
    Het kan evengoed alsnog raak zijn...maar dat is niet wat je nu voelt.

5. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,309
    2,593
    113
    die steekjes kuunnen een eisprong zijn maar niet een eerste kenmerk van zwangerschap

Share This Page