Hoi, mijn naam is Josje, ben 30 jaar en ik woon in Kopenhagen. Bijna 4 jaar geleden heb ik mijn liefde van mijn leven ontmoet ontmoet via World of Warcraft. Hij was de ridder op een Witte paard! Mijn leven bestond uit videogamen, uitgaan, lol maken. Hij had hetzelfde. Hij woonde in Denemarken en ik in Nederland, waar ik woonde met mijn twee katten. (je kan op mijn blog lezen hoe ik hem heb ontmoet) Onze ontmoeting was te hilaries! http://www.zwangerschapspagina.nl/blogs/mompelientje/525-world-warcraft-baby-de-maak-zijn-ronde-7-part-1-1.html Zo grappig dit terug te lezen, want het is een dagboek pagina van 2 jaar geleden!!! Toen ik naar Denemarken ging verhuizen voor hem, wist ik het zeker. Ik had een lieve jongen nodig die mij een veilige gevoel geeft, veel liefde en geduld. Dat is hij. Altijd vrolijk, optimistisch en maakt iedereen aan het lachen. In 2011 ben ik lid geworden van zwangerschapspagina. Mijn vriend en ik hebben besloten om aan kinderen te beginnen. We hebben het financieel goed, we wonen leuk, we hebben leuk leven en vooral veel lol. Onze leven van een videogame werd realiteit. Ik verheugde me op. Naar huisje boompje beestje. Hij ook. We probeerden van onze leven te genieten. Nieuwe vrienden ontmoeten. Familie bezoeken. Heen en weer vliegen van Denemarken naar Nederland vice versa. Maar er knaagde iets. Het zwanger worden ging maar telkens niet lukken. En toen heb ik op zwangerschapspagina informatie gevonden. Hoe ik moest ovu-testen, hoe ik moest temperaturen, hoe ik fertility friend app moest gebruiken. Kortom: Éen nieuwe wereld ging voor me worden en wat ik een uitdaging vond: Zwanger worden. Na jaren klussen is het mij uiteindelijk gelukt met de hulp van kunstmatige bevruchting. Ik heb bij de MMM gezeten en om eerlijk te zeggen. Ik ben blij dat het bestaat. Mocht je vragen hebben over MMM in Denemarken. Je kan het mij altijd vragen. Met behulp van icsi, zijn mijn 6 eitjes, er 4 bevrucht, waarvan 2 terug geplaatst! Dus super spannend! Ik wil met jullie allemaal delen. Hoe blij ik ben.
Yeeaaah!!! Gefeliciteerd meid!! Heb al veel van je gelezen en fijn om nu dit goede bericht te zien geniet ervan
Hey wat geweldig dat jullie zwanger zijn!! Gefeliciteerd. Geniet ervan!! Heb in begin paar x bij je in NOD topic gezeten dacht ik.
Jeskejes dat is lang geleden!! En jij ook zwanger! We hebben het dik verdient. Ook je eerste? Spannend hoor. Hoi sophy, ik zag je banner. Jij hebt ook veel meegemaakt zeg. Dat waren bange en onzekere tijden. Ik heb een mislukte IVF gehad, van de 13 geen een optimaal bevrucht. Toen zijn we doorverwezen naar ICSI. Daar is het ons uiteindelijk gelukt.
Wat super dat je nu zwanger bent. Van harte gefeliciteerd! Ik wens je een goede & onbezorgde zwangerschap toe
Ja is lang geleden he. En toch blijven sommige hangen uit t nod topic. Is leuk om te zien. Ja de eerste en idd spannend allemaal. We hebben er lang genoeg op gewacht he. Nu lekker genieten van je zwangerschap!