Lieve meiden... Zo'n fijne dagen gehad... de week begon zo goed! Werd ik net wakker met pijn in mijn rug... en een soort van ongi gevoel... ga ik plassen en ja hoor... ik veeg bloed af. Het gaat gewoon weer fout! Ik voel me verdoofd, kut en het dringt niet tot me door.... ik kan niet eens huilen Ik denk dat ik mijn mannetje maar eens wakker ga maken Liefs Cyntje78
ah meis..hopelijk is het niets en gaat alles gewoon goed! Ik was meteen na Mk weer zwanger en van t weekend is het alweer misgegaan...kut he..dus snap hoe je je voelt! Mocht het idd mis zijn...heel veel sterkte! x
Dank jullie wel, Ik verlies nog steeds helder bloed zonder stolsels... ik heb ook helemaal geen pijn.... Net toch maar de vk gebeld ook al kunnen zij er niets mee. De Vk had nu spreekuur maar belt me zo terug als er even tijd is. Liefs Cyntje78
Gelukkig heb ik een hele lieve vk praktijk! Ze vonden het ook heel goed dat ik belde ondanks dat het zo pril was... Toen in maart zeiden ze dat ik , als ik een 2e mk zou krijgen, ik onderzoeken kon krijgen. Toen had ik zoiets van "nee... ik wil niet meteen de mmm in" Maar ik heb toch een afspraak gemaakt bij de gyn in het ziekenhuis. Nu de verwijsbrief nog.... de huisarts belt me deze ochtend terug zei de assistente. Krijg ik um niet goedschiks.... dan maar kwaadschiks! Want soms kan mijn h.a. zo raar reageren! Liefs Cyntje78
Ik zag dat je de banner al weggehaald hebt . Sterkte meis. Goed dat je een afspraak bij de gynaecoloog hebt gemaakt. Wij hebben de onderzoeken pas na de derde miskraam laten doen en daar had ik achteraf spijt van. Misschien ter geruststelling het stelt allemaal niet zoveel voor de eerste onderzoeken. Misschien een echo, maar het is voornamelijk bloedonderzoek.