Sinds in zwanger ben heb ik best een rare smaak in mijn mond, kn t niet omschrijven. Maar alles smaakt anders, telkens toch die 'bijsmaak' beetje vergelijkbaar met verkoudheid, da proeft alles anders. Herkent iemand dit ?
Ik heb dat ook hoor. Brocoli was bijvoorbeeld mijn favoriete groente en nu.... smaakt voor geen meter. En heel veel vlees zit een bijsmaak aan waardoor het niet meer lekker is. Maar goed als dat het is...
Ik vind ook ineens niet alles meer even lekker. Ik ben echt een vleeseter, maar nu dus helemaal niet meer . Ook heb ik dat ik brood niet altijd even lekker vind smaken.
ik had laatst een appeltaart gemaakt...vind ik normaal heerlijk...had ook echt niks anders gedaan als normaal.... maar vond hem echt niet lekker!! hahaha... en ik heb het ook met meer dingen...
Ja, maar ik heb t niet alleen met eten, ook nu, een andere smaak in mijn mond, ik heb nog niets gegeten en dan toch.... Vaag...zelfs n kauwgommetje smaakt anders...
IK OOK! hihi vervelend! ik heb ook een aparte smaak in mijn mond! kan het ook niet thuis brengen.. en idd eten smaakt ook anders maar vooral deze vage smaak.. ik neem steeds een snoepje of kauwgom maar de smaak blijft! heel apart..
hier ook die vieze smaak in mijn mond constant Vorige zwangerschap had ik dit precies zo en verdween langzaam na de 12/13 weken en met 16 helemaal weg. Hier lijkt die smaak al wat minder te worden en ook de misselijkheid dus hopelijk ben ik er zo weer van af. Hopelijk geld het ook voor de rest dat het alleen de eerste weken / maanden is
Ik hoop t stiekem ook, vind dit niet echt fijn. Maar goed, ik mag niet klagen, eten gaat redelijk goed en (klop klop) ff afkloppen, heb tot op heden nog niet hoeven overgeven. Dus echt klagen mag ik niet als ik sommige verhalen lees. Sterkte!
Ik heb dat ook gehad, een paar weken toen ik net zwanger was. Eerst dacht ik dat het kwam doordat ik veel dorst had, maar drinken hielp er niet tegen. En wilde de hele dag wat in mijn mond hebben om die smaal weg te krijgen, maar niets hielp. En met de misselijkheid samen was dat niet echt lekker. Thee dronk ik wel veel, maar toen dus niet meer omdat ik het idee kreeg dat het daar erger van werd. Maarrr, het is goed gekomen, na een paar weken was het weg
Haha, ja ik ken het! Ik had een keer dat ik niet eens verschil proefde tussen ice tea en coca cola light! Zat ik aan de verkeerde beker te slurpen haha.