31 weken zwanger last van oververmoeidheid en harde buiken.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door petitcherry, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi Ladies,

Ben nu 31 weken zwanger en de laatste tijd zooooo moe en als ik teveel doe krijg ik last van harde buiken en misselijkheid.
    Ben vandaag al een dagje thuis gebleven om even wat meer te rusten.
    Morgen weer aan het werk.
    Werk gewoon nog de normale uren die ik altijd werk en ga 4 weken van tevoren met verlof ipv 6 weken zoals de meeste van mijn collega's hebben gedaan, maar begin me nu af te vragen of ik dat wel ga redden.
    Vraag me af als ik minder uren ga werken of ik dan wel recht heb op me normale salaris?
    Want denk niet dat ik dit nog zo ga vol houden tot aan me verlof.

xxxx groetjes Cherrys

2. Jes85

Jes85 Lid

30 mrt 2011
    57
    0
    0
    Erg vervelend als je zo vermoeid bent! Volgens mij hoort dat toch ook wel een btje bij dit stadium van de ZS. Ik ben zelf al minder uren per dag gaan werken en mag dit volgens mij bedrijfsarts gewoon wegschrijven als "werk op therapeutische basis". Formeel sta je dan gedeeltelijk ziekgemeld waardoor jij je volledige salaris houd en je werkgever jou salaris weer terugkrijgt via het UWV.

Als ik jou was zou ik het dus gewoon bij je bedrijfsarts kenbaar maken. Dat maakt het voor jezelf een stuk dragelijker ;)

(enne door halve dagen te gaan werken kun je 's middags een klein dutje doen wat echt enorm veel scheelt)

Suc6 iig

Deel Deze Pagina