hallo!!!!! ik heb al twee dagen volop leven!!!!!!! goed he vind het zoo leuk benzo blij alleen is het een eigenwwijs kindje want als iemand de hand erop legt dan beweegt hetn iet meer hahahaha zaderdag 3 d echo maken dan weten we eindelijk wat het word ik ben zooooooo nieuwsgierig weet niet van gekkigheid wat ik doen moet om de week door te komen.. zo ik wou het toch even kwijt liefs gipsy
Wat mooi zeg! Ik kan ook niet wachten tot ik eindelijk iets ga voelen. En gister heb ik een 3D echo van mijn collega gezien. Zijn vriendin is 23 weken zwanger en het is echt heel bijzonder om te zien! Geniet overal van!!!
heb het ook al 2 gezien en omdat ik dan 25wk ben kun je extra duidelijk alles zien dat vind ik wel heel leuk ben erg nieuwsgierig!!! ik vind het toch een wondertje wat er in je groeit!!! ongelooflijk
wat heerlijk he die beweging ik kan daar ook zo blij van worden. heel veel plezier met die echo, en natuurlijk genieten van die voorpret
Oooow wat geweldig zeg!!! Ik kan ook niet wachten tot het zover is Veel plezier bij de 3D-echo ennuuuh... zet je de foto's wel in je fotoalbum? Ben zeer nieuwsgierig!
Geweldig he, die eerste bewegingen! Ik mis het ook wel,hoor. Het leuke van de echo is straks dat je je kindje er ook op herkent als het is geboren! ( tenminste bij ons wel) Veel plezier straks en sterkte met de week door te komen xxx