Hallo lieve meiden, Ik heb vorige week op cd 10 een HSG gehad waaruit bleek dat mn rechter eileider dicht zat door kleine verkleving. Na een extra spoeling en extra kracht ging de vloeistof er eindelijk doorheen. Nu heb ik al vanaf vrijdag ovulatie pijn en gisteren zelfs zo erg dat ademen, lopen en hoesten zo pijnlijk was dat ik dacht dat ik een blindedarmontsteking had. 😂 het was dezelfde plek die tijdens de hsg ontezettend zeer deed. Nu is de pijn weer helemaal weg. Kan het zo zijn dat dat de laatste groeispurt is geweest? Wie heeft ervaring?
Grappig had t net andersom! Vorige maand een hsg gehad en voelde mijn eisprong helemaal niet terwijl ik meestal precies voel wat jij omschrijft wanneer het eitje springt. Maar bij mij betekent het dat het eitje gaat springen. De druk waar die dan onder komt te staan. Sommige beweren dat dat niet zo is, maar ik ben n keer nauw opgevolgd om te zien waar die pijn nou vandaan kwam en het was net voor het springen dus. Fijn te weten dat de eileider weer toegankelijk is!