Iemand ervaring, ik maak mezelf namelijk helemaal gek

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door RoryL, 3 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoryL

RoryL Lid

18 dec 2015
    52
    1
    0
    NULL
    NULL
    #1 RoryL, 3 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2016
    Hoi allemaal,

Ik val maar gelijk met de deur in huis...
    Volgens mijn ovulatietesten (en 'savonds wat krampjes) had ik 22 feb. mijn eisprong. Nu constateerde ik op 25 feb (savonds) dat ik roze afscheiding had. Ik vrijdag de huisarts gebeld (omdat ik eerder een BBZ heb gehad waarbij ik ook roze afscheiding heb gehad en het leek mij nog te vroeg voor een innesteling, maar te laat voor ovulatiebloeding). De huisarts gaf aan dat zij toch dacht aan de ovulatie. Ik weer wat gerust gesteld. De roze afscheiding heeft tot en met maandag aangehouden en savonds had ik ineens wat bloed wat dinsdagochtend overgegaan was in bruine afscheiding.
    Toen dacht ik dat ik het allemaal wel gehad had, begon ik dinsdagavond weer te bloeden, maar dit keer ook een beetje een zeurende/irriterende pijn aan de linkerkant bij mijn schaambeen. De krampjes waren woensdagochtend weg, alleen nog wat bloed, maar rond 16:00 uur kwamen de krampjes weer terug en ook het bloeden is niet gestopt.
    Het bloed is niet echt helder rood, maar meer rood/bruin en het is tot nu toe iedere dag 2 inlegkruisjes vol...
    Ik heb zojuist de dokter gebeld om te vragen wat dit nu kon zijn, omdat dit geen ovulatiebloeding meer kan zijn. Ik wordt hier, als het goed is, vanmiddag over teruggebeld.

Maar ik vroeg mij af of misschien meer meiden dit hebben meegemaakt en dat zij toch zwanger bleken te zijn of dat de menstruatie uiteindelijk toch doorzette.
    Ik word gek, onzeker en chagrijnig van dit hele gebeuren wat nu al een week duurt.

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Had je de 22e je positieve ovu test?
    Zo ja dan had je de 25e waarschijnlijk een ovu bloeding.
    Dan zou je bloedverlies daarna evt van een innesteling kunnen zijn.
    Hier heb ik verder geen ervaring mee, dus kan daar niet zo veel over zeggen.
    Toch even de HA afwachten.

Deel Deze Pagina