Ik ben rond de 4 weken zwanger, zr kon dat via de echo wel zien. over 3 weken moet ik weer heen! heb alleen steeds wel erg veel pijn in mn onderbuik en lies... is dit normaal?
Bedankt! O Gelukkig, vannacht hele nacht wakker van gelege . ik durf nog niet echt blij te zijn, ben zk bang dat het mis gaat.. pas als ik over 3 weken weer kom en het hartje klopt denk ik ben zk bang dat het hattje niet gaat kloppen of dat het toch kis gaat. eigenlijk zou ik vanmiddag met me moeder winkelen en ook even langs prenatal maar heb afgezegd en gezegd dat ik pas wil als ik zeker weet dat het goed is. bedankt voor al jullie meedeleven en reacties
Gefeliciteerd! Krampjes en pijntjes zijn heel normaal ja, ik liep elk uur naar de wc of ik niet bloedde, maar alles is goed gegaan en ze is inmiddels bijna 2
gefeliciteerd!! ik had bij mijn eerste dochter een positieve zwangerschapstest in me handen op dag 100 van me cyclus en was toen 4 weken zwanger dus alles kan ook al heb je een lange cyclus geniet van he zwangerschap gr