Toch zwanger na aantal negatieve testen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Amelia, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelia

Amelia Lid

4 apr 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames!

Allereerst iedereen Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! :)
    Ikzelf ben (nog) niet zwanger, maar had wel een vraagje voor de zwangeren onder ons:

Bij wie is het allemaal voor gekomen dat je vanaf je NOD eerst een aantal negatieve testen had.. en vervolgens pas later een positieve test hadden?

Ikzelf ben nu 12 dagen overtijd.. heb 3 testen gedaan. allemaal negatief. De laatste was vorige week donderdag. Mijn huisarts zei dat het vaker voorkomt dat je pas na 2 of 3 weken positief test.
    Dus heb ik me voorgehouden om pas donderdag weer te testen.

Nu heb ik sinds 2 dagen duidelijk grotere en zwaardere borsten.. En vannacht voor de eerste keer was ik niet lekker (misselijk) als ik op me rug lag..

Ben benieuwd naar jullie "late test"ervaringen!
    Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes Amelia

2. Amelia

Amelia Lid

4 apr 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal niemand??:(

3. Sonneke2011

4 apr 2012
    32
    0
    0
    heb zelf die ervaring niet ,
    maar een vriendin van mij heeft nooit een positieve test gehad maar was toch echt zwanger.
    natuurlijk is dit een uitzonderlijk geval, maar zal voor je duimen dat je toch snel een positieve test zal hebben

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik was bij mijn dochter 10 dagen na NOD (dacht ik ;)) toen test eindelijk heel zwak positief werd (tuurtestje). De test met 12 dagen overtijd was heel duidelijk.
    Ik voelde ook allerlei 'zwanger' dingen in mijn lijf en ik begon zelfs te denken dat ik schijnzwanger was of zo :) omdat ik te graag wilde.

Maar gelukkig klopte mijn gevoel dus wel. Later bleek ook waarom ik zo laat pas positief testte. Bij termijnecho een week teruggezet, was minder lang zwanger (dus opeens een laat ei). Teruggerekend was ik ongeveer 7 dpo gaan testen en was de test 18 dpo (pas)positief. Als ik niet zwanger was geweest, zou het mijn langste cyclus ooit zijn geweest ;), terwijl ik eigenlijk bijna nooit overtijd was.

Heel veel sterkte met afwachten, het is zenuwslopend! Hopelijk voor jou een mooie afloop!

5. Amelia

Amelia Lid

4 apr 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaah dank jullie wel voor de reacties!!
    Ben ook erg benieuwd.. Ik ben namelijk ook altijd op tijd.. Zelfs altijd rond dezelfde tijd op de klok!

Alleen had ik dus afgelopen keer op dag 21 van mijn cyclus (24 maart) een kleine bloeding, zonder de bijbehorende ongi-krampen ofzo.
    Daarna stopte het helemaal en tot nu toe geen spoortje bloed te bekennen. Wel rond mijn NOD ongi-krampen en lage rugpijn. En zo af en toe heb ik dat weer. Maar het zet totaal niet door.

En misschien leuk weetje: gisteravond dacht ik even een sexy slaapjurkje aan te doen voor mijn vriend (we klussen natuurlijk vrolijk door), maar me borsten vielen er bijna uit, hahaha... opeens veel te klein!

Maar ik wacht nog af tot donderdag met een volgende testje! :)

6. IngridE

IngridE Fanatiek lid

31 okt 2011
    1.214
    0
    36
    Brabant
    Hoi,

Bij mijn eerste zwangerschap testte ik op NOD negatief. Een week later testte ik met Clear Blue Zwanger 1-2 weken. Helaas stopte het vruchtje met groeien tussen 5-7 weken en kreeg ik een miskraam.

Nu ben ik opnieuw zwanger. 3 dagen a NOD had ik een tuurtestje, met veel moeite zag je iets wat op een streepje zou kunnen lijken. Een week na NOD testte ik met Clear Blue 2-3 weken.

Ik hoop dat het nu wel goed gaat...

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Bij de zwangerschap van Dinand moest ik van de HA stoppen met de pik. Mijn lichaam reageerde er niet lekker op, had doorbraakbloedingen en zat totaal niet goed in mijn vel! Moest een maand mijn menstruatie afwachten en dan weer opnieuw beginnen met de pil. Na 4 weken geen menstruatie te bekennen. Na 5 weken ook niet. rond de 6 weken heb ik toen de HA gebeld dat ik niet ongi werd! Test had ik al gedaan, en die was negatief. Ik moest toen van hem nog een week wachten. En jawel, na 21 dagen overtijd te zijn geweest had ik een posi test in handen. Was niet helemaal de bedoeling, maar doordat we er eigenlijk vanuit gingen dat ik gewoon na 14 dagen me eisprong zou hebben, en nog 14 dagen later ongesteld zou worden, hebben we die weken na mijn eisprong het niet veilig gedaan.

Bij mij was het dus puur het ontpillen dat ik zo'n lange cyclus heb gehad. Wel dacht ik meteen dat ik rond de 7 weken zwanger zou zijn. 2 weken later kreeg ik mijn eerste echo, en toen werd ik 4 weken terug gezet. Volgens de VK zou het foute voel zijn. Na mijn verhaal te hebben gedaan dat ik 2 weken daarvoor pas positief testte, kwam ze erop terug, en dacht ze dat ik gewoon veel korter zwanger was.

Uiteindelijk is alles goed gekomen!

8. Amelia

Amelia Lid

4 apr 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaah bedankt voor de reacties!
    Spannend al die ervaringen lezen van anderen..
    Ik zou eigenlijk vandaag testen, maar durfde nog niet echt haha..
    Dus heb ik met me vriend afgesproken dat ik morgenvroeg een testje ga wagen..
    Als ik van me langste cyclus uitga.. ben ik morgen precies 2 weken overtijd...

Dus morgen zullen we het weten!!

Groetjes Amelia

9. Ketie

Ketie Actief lid

28 nov 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Amilia? Ben je zwanger of niet?
    Ben erg benieuwd.... Ik ben nu 5 dagen overtijd (word normaal altijd precies 14dpo ongesteld)...

Groetjes,

10. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    En en en...... Zwanger?

11. Amelia

Amelia Lid

4 apr 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeey meiden!!!

Sorry sorry sorry voor me late reactie!!
    Had het hier even niet bijgehouden..
    Ik was uiteindelijk toch ongesteld geworden..
    (Wel veel minder dan nirmale menstruatie..)
    Dus alsnog apart geval..
    Maar uiteindelijk dus 3 weken overtijd..

Ik zeg: nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!

Jullie ook veel succes!!!! :)
    X

Deel Deze Pagina