hallo meiden, De laatste dag van mijn menstruatie was op 1juni. 2 juni heb ik sex met mijn vriend gehad, maar is de condoom gescheurd. Ik heb de morning after pil binnen 24 uur geslikt en in de bijsluiter gelezen dat ik last van bijwerkingen kon krijgen zoals: misselijk, buikpijn, hoofdpijn enz. ( deze bijwerkingen moesten binnen twee dagen weg zijn) Ook was het mogelijk dat ik een paar dagen eerder of later dan normaal zou menstrueren, als dit veel eerder zou zijn is het verstandig na 3 weken toch een test te doen. de eerste twee dagen kreeg ik veel last van buikpijn, misselijkheid en hoofdpijn maar dit bleek normaal te zijn. rond de 3e dag na de morning after pil verloor ik bloed ( ookal was dit meer bruin dan rood ) dit heeft ongeveer anderhalve dag geduurd. ik ben nu inmiddels bijna anderhalve week verder en heb nog steeds last van buikpijn, hoofdpijn, misselijkheid, een soort van opvliegers, vermoeidheid, eet buien, duizeligheid en rozebruine afscheiding. zou het toch mogelijk kunnen zijn dat ik zwanger ben? hebben jullie hier ervaring mee of informatie voor mij?
Dat zou kunnen dus volgens de bijsluiter en die geeft ook aan een testje te doen. Je moet je voorstellen dat je de boel aardig in de war hebt geschopt met die pilletjes, dus dat je je daar ook niet lekker van kan voelen. Een test over 1,5 week (dan zit je 3 weken erna toch?) zal je het antwoord kunnen geven.
over anderhalve week is het inderdaad 3 weken geleden. de kans is ook erg klein, maar misschien dat er meer meiden zijn die toch zwanger zijn geworden ondanks de m.a.p bedankt !
Hoe was je cyclus, wel regelmatig? Als die gewoon regelmatig is dan is de kans wel heel erg klein, je zat dan immers niet in je vruchtbare periode. De Morning After pil is erg zwaar, en het kan best dat je lichaam nu wat van streek is door al die hormonen. Testen kan nooit kwaad natuurlijk, maar de kans lijkt me echt minimaal hoor!
Weet van een vriendin dat ze na de morningafter pil toch zeker nog een week niet lekker is geweest. Je krijgt een hoop hormonen binnen en daar kan je lichaam best een opdonder van krijgen. Als het over een week nog zo is toch een testje doen?
Ik weet niet of de morningafterpil 100% garantie geeft dat je niet zwanger zal zijn! Ik zou toch ook even testen, maar zoals andere dames zeggen is de boel wel helemaal in de war door dat pilletje!
hier in de straat is een anderhalf jaar terug een meisje geboren en ik weet van haar toevallig dat zij ook een morningafter pil gebruikt heeft na t scheuren van een condoom.. tadaa Dus het zou idd kunnen maar ik acht de kans ook erg klein doordat je zo in het begin van je cyclus zat alleen al..
Ik ben nu ook zwanger ondanks het slikken van map. Echter ik heb het binnen 48 uur ingeslikt en niet 24 uur. Overigens had ik geen last van bijverschijnselen noch bloedingen. Voor mij een reden om toen 2 weken later toch te testen en zie hier vandaag 8 weken zwanger.
Ik slikte de pil, maar door ziekte was ik minder beschermt. We deden het dus met condoom en dat scheurde, dus binnen 24 uur voor de zekerheid een morning after gehaald ennuh nu zwanger
Mijn beste vriendin heeft ooit een MAP genomen, binnen 24 uur na onbeschermde seks, kreeg daarna een menstruatie en dacht dat het gewoon gewerkt had, maar een maand later was haar menstruatie zó licht dat ze toch maar een testje gedaan heeft. Bleek ze toch zwanger te zijn. Eind dat jaar een prachtige dochter gekregen. MAP is niet 100% betrouwbaar!
Zover ik weet werkt een map als je nog niet bevrucht bent. Als je binnen die tijd al bevrucht bent, heeft het geen zin meer. Dat weet ik van een oud collega die ook zwanger was na de map. Meer weet ik er niet van.. Laat je ons wel nog even weten hoe het met je gaat? en waarom 3 weken testen? ik was allang naar de kruitvat gerend hihihi
MAP heeft de werking wanneer die is ingenomen voor de eisprong geloof ik. Als je twijfels hebt gewoon een test doen over 1,5 week. Ik ben zwanger geweest na het slikken van de MAP.
MAP heb ik niet zoveel verstand van, maar wel van testen (ow wat heeft me dat geld gekost) En 12 dagen na de bevruchting had ik een positieve test in de hand van de K2V5.. Dus je kunt gewoon al testen!! Want je zou dan nu al 14 dagen (ongeveer) na de bevruchting zitten.. Succes! En laat je het nog even weten?? Gr. Carlien
Tja... Ook ik ben zwanger na het slikken van de morningafterpil... Ruim 23 weken nu. Terwijl ik em toch echt ruim binnen de 24 uur heb genomen.... Deze pil is voor 95% betrouwbaar als je em tenminste binnen 24 uur neemt.