Toch zwanger of is dit toch gewoon te mooi om waar te zijn...?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sproetjes, 30 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sproetjes

sproetjes Lid

13 jul 2014
    44
    0
    0
    hi lieve Ukkie:)
    Nee ik heb geen 2v5 meer in huis.
    Maar het stomme is ook dat het geen dun streepje is, het is steeds een even brede lijn als het andere lijntje, alleen te licht:(
    Maar ik laat mijn hoofd nu niet gelijk zakken, want ik ben wel al dankbaar voor mijn lieve zoontje van acht jaar en die maakt me weer vrolijk :):)
    Ik geloof er alleen niet meer zo in op dit moment.
    Hoe komt het eigenlijk dat ik onder mijn navel, ongeveer een wijsvinger lengte eronder, een lijn op mijn buik heb staan?Dat betekend toch niet iets ernstigs he? Want nu die test niet donkerder is geworden en mijn buik zo hard en bol blijft staan ben ik een beetje angstiger voor iets te hebben wat niet klopt.(mijn vriend lachte een beetje en zei, jou buik is niet meer normaal hoor, lijkt wel alsof je al 3 maanden bent) vond ik niet erg dat hij dat zei, dat lijkt ook zo, want de rest is nog steeds gewoon vrijwel normaal, alleen n bol vanaf mijn onderste ribben.Zelfs mijn zoontje vroeg mij of ik een baby in mijn buikheb:(
    Ben al bij dokter en ziekenhuis geweest.Echo gehad...Was niks mis met m'n darmen en ben nergens allergisch voor.
    Naja dus ineens een lijn op m'n buik en te lichte tests(wel brede streep) wat kan er aan de hand zijn:(
    Nu gaan we(m'n lieve vriend en lieve zoontje een lekker ijsje scoren:p
    Keeping my head up;);):)
    liefs

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Zon lijntje is niets ernstigs hoor.. Kan bij een nieuwe zwangerschap horen, of bij een groeiende buik.
    Hier namelijk ook zo'n streep en dat kwam volgens mij niet van mn vorige zwangerschap maar sinds kort. Ben wel wat aangekomen ;) en heb nu dus ook een bolletje, dus het kan eventueel ook van het groeien komen.

De werkelijkheid kan een stuk anders zijn dan wanneer je de foto upload hoor dus dat verklaard dat jij een dikkere streep ziet! Dan zit je denk ik wel goed!! Spannend! Wanneer ga je weer testen?

3. sproetjes

sproetjes Lid

13 jul 2014
    44
    0
    0
    poeh, dus het hoeft allemaal niet zo erg en negatief te zijn gelukkig!Bedankt voor het reageren...Misschien doet mijn lijf nu gewoon even een paar weken raar zonder reden denk ik dan maar:) Dat is nog altijd beter dan te denken dat er iets mis is met mij ja:)
    ik kan eigenlijk niet geloven dat een test doen nog zin heeft, omdat het dan nu na de drie dagen wel al een donkerdere streep had moeten zijn:)
    Heb nog wel paar van deze testen in huis. En een digitale die ik hier nog steeds heb verstopt:p Digitale is van CB met week indicator. Maar ja, die geeft al helemaal zoiezo niet zwanger aan als deze plus testen zo licht blijven lijkt me. Dus weet eigenlijk niet wanneer ik weer test. Ik was eigenlijk gewoon e testen die ik had aan het opmaken omdat ik het als een expirimentje zag dat deze testen misschien wel gewoon altijd een brede vage streep geven.(vele waren een beetje negatief over deze soort testen, en ik had er een boel van in huis gehaald in een te enthousiaste bui) dus wilde ik uitproberen of ze inderdaad gewoon standaard zo'n lijn krijgen:p Omdat ik niet verwacht had nu zwanger te kunnen zijn, ben ik doorgegaan met testen om te zien hoe slecht deze testen zijn en dus vals heel licht positief aangeven.Alleen hoopte ik natuurlijk wel stiekem op een wonder;):);)

4. sproetjes

sproetjes Lid

13 jul 2014
    44
    0
    0
    Dat ik m te vroeg zou gebruiken dar wist ik van te voren, toch kon ik het vanmorgen niet laten :D en uitkomst natuurlijk niet zwanger. Omdat er op de verpakking staat dat je m moet open maken om voor het weggooien de batterij te verwijderen deed ik dat braaf en toen zag k de interessante constructie van de cb digital.ik draaide de stripjes om om te zien of er wel een controle streep stond.maar zag toen nog lichte streep.gek he die testen en hoe ze worden afgelezen door zo'n apparaat na 3 minuten ongeveer. ;)

Bijgevoegde bestanden:

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Je mag een CB echt niet aflezen van binnen! Die streepjes zeggen niks!

Het spijt me voor je, maar als hij zegt 'niet zwanger' en al je andere streepjes blijven lichte tuurstreepjes, dan is het toch wel heel erg waarschijnlijk dat je niet zwanger bent.

Hoeveel dpo ben je nu?

6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik heb nog even teruggelezen, maar je bent 3 weken geleden getest en toen was er geen HCG? En sindsdien geen menstruatie? Het spijt me echt, maar als het toen een 'beginnende zwangerschap' was geweest en je nu 3 weken verder zou zijn, dan zou er echt wel een (knal)positieve test of een positieve digi moeten zijn.

Hoe lang duurt deze cyclus nu al in totaal? Hoeveel weken word je al niet ongesteld? Ik zou daarmee naar een gyn gaan en kijken wat er is.

Succes!

7. sproetjes

sproetjes Lid

13 jul 2014
    44
    0
    0
    Lieve Hilly, het was niet om te zien of ik toch zwanger ben;)
    Het was om te laten zien hoe zo'n test er vanbinnen uitziet en omdat er op de bijsluiter staat dat je de batterij moet verwijderen had ik hem opengemaakt.Vandaar de foto_Omdat ik het gewoon boeiend vind hoe zoiets werkt en uitzag.
    Dacht misschien interessant om te delen.
    Sorry dat ik blijkbaar te dom ben, maar wat betekend dpo?:)
    liefs

8. sproetjes

sproetjes Lid

13 jul 2014
    44
    0
    0
    Owe maar ik heb ook al een afspraak over ongeveer 3 weken voor een vruchtbaarheids onderzoek of ookwel zwangerschapswens consult genoemd.:);) Dacht gewoon naar aanleiding van wat druppeltjes bruinroze verlies ongeveer n week geleden, doe ik toch nog eens testen:)

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dpo is dagen na ovulatie.
    Weet je wanneer je eisprong was?

En je was in januari gestopt met de pil.
    Alleen in maart ongesteld geweest.
    Begin juli bloedtest en echo gehad. Geen zwangerschap en alles zag er rustig uit?

Waren er op die echo's ook groeiende follikels te zien?
    Hebben ze iets over een eisprong gezegd?

Want de vraag is: weet je of je na die bloedtest en echo wel al een eisprong hebt gehad? Dmv een ovulatietest of temperaturen?
    Want geen eisprong is dus ook nog niet zwanger kunnen zijn helaas.

10. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Lieve Sproetjes,

Je hebt die digitale op 1 augustus gekocht. Dat is er dus niet eentje 'die je al in huis had' en die je aan het opmaken bent... Ik denk dat je stiekem toch wel hoopt dat je zwanger bent en dat je het 'experimenteren' met al die testen als een soort van excuus gebruikt... Want in al je berichtjes lees ik hoop en twijfel. Maar het is echt zonde van je geld om nu te blijven testen. Ga genieten van de zomer met je kind en je vriend! Bereid je afspraak van eind augustus goed voor en hopelijk heb je dan heel snel wel een prachtige positieve test!

Succes!

11. sproetjes

sproetjes Lid

13 jul 2014
    44
    0
    0
    Hi be happy , ze hadden bij de echo niet gekeken naar follikels. Geen idee van een eisprong, niet gemeten met temperaturen of ovulatie test. Ik ga ervan uit dat er helaas gewoon iets mis is met mij. Verder gewoon de afspraak voor zwangerschapswens consult afwachten en in de tussentijd even niet meer hiermee bezig zijn ;)♥
    Liefs

12. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Maar als je niet weet wanneer je eisprong is geweest, weet je ook niet of je wel geklust hebt op de juiste dag ;) Dus dan hoeft er niet persé iets mis te zijn hoor, timing is nou eenmaal heel belangrijk.

Een cb heeft binnenin altijd een tweede streep, maar dit is geen zwangerschapsstreep. Maar daar was je al achter zie ik.

Ik denk dat je gewoon niet op het juiste moment geklust hebt. Dus wat Hilly ook zegt, lekker genieten van je gezin, afspraak voorbereiden en het even laten rusten.

13. sproetjes

sproetjes Lid

13 jul 2014
    44
    0
    0
    Lieve Hilly, zo had ik het zelf eerlijk gezegd nog niet bekeken en ervaren, maar dat zal dan bij mij wel onbewust zo zijn. Ik ben wel zoiezo lekker aan het genieten van de gezelligheid en liefde van mijn zoontje en vriend. Dat testen de afgelopen dagen was wel interessant vond ik, want kv plus testen vind ik nu dus nietmeer zo handig en dan weet k dat voor eens misschien in de toekomst :) Zal verder niet meer testen inderdaad zonde geld. En voorlopig niet meer hiermee bezig zijn ;)
    Liefs Sproetjes :)

14. sproetjes

sproetjes Lid

13 jul 2014
    44
    0
    0
    :)Lieve Ukkie, ik denk nu toch weer dat er wat mis met mij is, want wie word nu zo lang, zonder reden, niet ongesteld:(:).
    Maar ook dat laat ik maar even voor wat het is ja;):)
    Misschien ben ik gewoon schijnzwanger en is dat wat dit zo irritant maakte(qua gevoel en kwaaltjes):p hihihi dat zal het dan wel zijn, flauw geintje van mijn lijf:D wanneer het wel ooit echt zeker raak is, dan plaats ik het hier, voor de gezelligheid en blijdschap te kunnen en mogen delen :):):)
    Verder wilde ik nog even mijn domme emoties van me aftypen en het eventjes voor nu afsluiten op een manier waar ik mij best oke bij voel:) Dus dit wat ik nu typ, is in het algemeen en niet speciaal aan jou gericht lieve Ukkie;)
    Af en toe lijkt het alsof sommige hier op het forum denken dat ik alleen maar hiermee bezig ben geweest de afgelopen weken en dat vind ik dan weer wat te kortzichtig, omdat ik tussen alle dagelijkse en leuke en ook normale dagen door me hier heb aangemeld en dan even snel een foto of reactie plaats hihihi
    Dit was wel wat meer dan ik verwacht had, want ik dacht op dit forum kan ik af en toe even iets kwijt en ergens over kletsen en met mijn vragen terecht, maar ik heb nu ervaren dat ik voor vragen toch maar weer naar de dokter of bij de Gynaecoloog moet zijn:p Niet omdat de vrouwen hier er geen verstand van hebben, maar heel simpel omdat niemand hier de rest van mijn lichamelijke dingetjes af weet en ik me daar ook verder niet over wil uitweidden want dan moet ik nog meer hier gaan typen over mijzelf en dat vind ik dan (wat ik al vind) voor mijn doen wat te overdreven veel aan info en wat te veel aan tijd achter mijn pc in beslag nemen ;)
    Misschien was dit op dit moment voor mij niet de juiste manier van leuk en gezellig met andere vrouwen kunnen klessen bessen over zwangerschapswensen.:D
    Ik ben een beetje een bezig bijtje en doe nogal veel dingetjes snel snel tussendoor, zoals me hier aanmelden en foto's plaatsen van de afgelopen dagen testen in de hoop dat ik er af en toe wat over kon kletsen....en dan zooeeefff ...weer door en weer op naar een pretpark of ergens picknikken, verjaardag en boodschapjes doen en de gewone"wie doet het niet" dingetjes.Just life dus:p Waar ik al heel tevreden mee ben:) Alleen werd het kletsen hier iets meer dan ik dacht dat het zou zijn.Voelt eerlijk gezegt een beetje alsof sommige mensen hier een ander beeld van mij als persoon zijnde hebben dan wat ik ben en hoe ik leef.Dan ben ik dus ook weer zo, dat ik dat even van mij af moet typen en het dan kan laten rusten zonder dat ik iemand iets kwalijk neem ofzo, want ikzelf ben degene die zich aanmeld en als een beetje raar wanhopig profiel mij hier uitlaat over mijn onzekerheden:);):)Sommige mensen die(heel terecht en dat wilde ik ook graag)hun mening hier mogen plaatsen, laten voor mijn gevoel doorschemeren dat ik misschien alleen maar met zwanger worden bezig ben en niet geniet van wat ik al heb of zoiets haal ik uit sommige zinnen.Gelukkig weet ik van mijzelf en de mensen die met mij leven, dat ik een "het komt wanneer het komt" en geniet van de liefde die ik al heb en deel die liefde-mensje ben.:) Dankbaar voor wat ik al heb dus :)
    Wel volhardend en hoopvol, maar ook nuchter tegelijkertijd:p Daarom wil ik wel de lieve mensen die de moeite hebben genomen om mijn foto's te bekijken en hun meningen wilden geven daarvoor hartelijk bedanken en nu afsluiten met een: "misschien tot een ander keertje op het forum groet':):) en weer verder met het leven buiten de pc:p;):D:)
    Heeeel veel liefs en succes met alles voor iedereen en alle super lieve wijze mensen hier en ik blijf verder genieten van wat ik heb en hopen op een nieuw wondertje in de toekomst:):):):):) En nogmaals wel heel erg bedankt:)

15. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Och lieve sproetjes,

Ik denk dat echt niet hoor! Ik denk dat elke vrouw die graag zwanger wil worden er veel mee bezig is.
    Dit forum is er juist voor om lekker van je af te praten en advies te krijgen.

Ik hoop echt voor je dat je snel meer duidelijkheid krijgt!

Liefs.

16. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Meid, we zijn er allemaal veel mee bezig dus dat is toch helemaal niet erg!!! Ik denk echt niet zo over je hoor, zoals je hier beschrijft ;)

Iedereen met een kinderwens is er gewoon lekker mee bezig, lijkt me heel normaal :) En al je vragen mag je hier natuurlijk stellen want daar is een forum voor!

Weet je inmiddels al iets meer?

Deel Deze Pagina