IUI ervaringen!!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ingeping, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hoi,

Wij hebben ruim een week geleden onze vierde IUI gehad. Het zijn dus weer spannende tijden voor ons. Nog even geduld en we weten weer of onze wens uit zal komen.
    Nu heb ik de afgelopen drie IUI's helemaal geen last ervaren met bijvoorbeeld buikpijn of moeilijke inseminatie of gekantelde baarmoeder.
    Het verliep prima, net zoals deze keer trouwens.
    We mochten in het weekend en moesten daarom op de kraamafdeling :$ de IUI doen. Beetje raar idee, maar het ging prima.
    Nu had ik ongeveer drie uur na de IUI echt enorme kramp rechts in me buik. Dat was ook de kant van me goeie follikel. Ik had het niet meer, was zo heftig zeker een uur lang. Heb op bed gelegen en moest er van huilen zo een last had ik ervan. Heeft iemand nog meer dit soort verhalen en misschien dan ook wel succes verhalen na die ervaring.
    Ik blijf het een beetje vreemd vinden aangezien we het nog geen één keer zo ervaren hadden, ik althans!!!
    Ben benieuwd naar jullie verhalen.......;)

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik heb 9 keer IUI gehad, en ik heb elke keer weer anders ervaren.
    Sommige gingen soepel, andere had ik wat langer last van.
    Kramp kan ook komen door je eisprong, dit kan je behoorlijk goed voelen.

Succes en ik hoop dat het een winnende-IUI mag zijn..... ;)
    Hier helaas nog geen succes verhaal door de IUI.....

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik duim voor jullie dat het deze IUI-ronde raak mag zijn. Ik heb 2 keer IUI gehad en ik heb op wat zeurderige buikpijn geen last gehad.

4. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @brabbel: 9x IUI al. Dat zijn er een hoop. Is dat met een reden dat je er 9 hebt gehad? En idd het is wel elke keer ander en heb ook weleens wat lichte buikkramp gehad, maar niet zoals deze keer. Maar nog even geduld hebben tot zaterdag!!

@vruchtje: denk je voor je reaktie. Zie dat je al twee * achter de rug hebt en het mooie van één kindje.
    Hoop dat het weer vlug raak mag zijn......fijn dat de zaaduitslag goed was. Dat helpt al een heel stuk.

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    6 keer met Clomid en Pregnyl, en toen nog 3 keer met Puregon en Pregnyl.
    Ze wilde me niet al te snel doorsturen omdat ik nog erg jong ben(pas 23 geworden), en IVF is meteen een hele belasting.
    En op Clomid en Puregon reageerde ik goed, dus wilde ze liever eerst daar nog een poging mee wagen......
    Nu inmiddels aan IVF begonnen, en is ie omgezet in een IUI omdat ik te weinig follikels had.
    Dus 10e IUI here we come! ;) :cool:

6. raldaellen

raldaellen Niet meer actief

Hey,
    Ja ook hier hevige kramp de laatste keer de iui...! Hield zeker twee dagen aan. Volgens de fert. verpleegkundige kon dit komen doordat ze het zaad dan anders bewerkt zouden hebben. ivm hoeveelheid.

Succes allemaal!!

Deel Deze Pagina