Aanbieding nieuwe job en zwanger willen worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leroe2010, 29 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leroe2010

Leroe2010 Lid

28 jul 2016
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik heb een aanbieding gekregen voor een neiuwe job... eigenlijk moet ik hetzelfde doen als nu maar ik verdien meer per uur ,krijg onmiddelijk maaltijdcheques en onmiddelijk een vast contract dus financieel beter.

Maar nu zijn mijn man en ik al 6 maanden aan het proberen om zWanger te worden. Ik heb het eerlijk gezegd dat wij een gezinsuitbreiding willen en ze zeiden dat het een risico was om met jonge mensen te werken en dat het kon gebeuren. Ik moest alleen beloven dat ik nu niet zwanger ben . dit weekend is echter mijn eisprong normaal en ik wil die kans optimaal benutten maar toch ben ik bang om die job aan te nemen. Ik zou begin januari mogen starten maar als het dit weekend lukt dan ben ik tegen dan 6 weken zwanger dan moet ik na een maand ofzo al gaan zeggen van ik ben al zwanger en daar gaan ze mss niet mee lachen.

Ik heb helemaal geen velangrijke functie ofzo maar ik werk wel met mensen dus veel mensen waar ik rekening mee moet houden . Zouden jullie voor de nieuwe job gaan of voor de zekerheid de zekerheid kiezen :p ?
    Groetjes

2. Logan

Logan Niet meer actief

Gewoon voor die baan gaan. Voor het zelfde geld duurt het nog een jaar (hoop ik niet natuurlijk). En je bent eerlijk geweest, nú ben je niet zwanger toch? ;)

3. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Idd, wat Logan zegt!

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik zou er gewoon voor gaan! droombaan toch, gelijk vast contract!

Je hebt moeten beloven dat je NU niet zwanger bent, dat ben je niet, dus mocht je deze ronde zwanger zijn heb je niet gelogen toch

5. mamaL86

mamaL86 Actief lid

9 okt 2016
    347
    0
    0
    werk in de kinderopvang
    Limburg
    Gaan voor die baan! En stel het is nu raak! Tja, het zei zo. Je hebt niet gelogen :)

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Beloven zelfs? Toe maar! Nou wat de anderen al zeggen: je was toen niet zwanger. Hopelijk wel snel!

7. Leroe2010

Leroe2010 Lid

28 jul 2016
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad nu vandaag ben ik niet zwanger , bedankt voor alle snelle reacties soms heb je een duwtje nodig he :-D

8. Daantje1990

3 aug 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook zeggen doen... spreek uit ervaring... ik ben zelfs ge-emigreerd en wij waren toen al 3 jaar bezig... en nu 4,5 jaar... dus ga voor die leuke baan!

9. jeshh

jeshh Niet meer actief

Ik denk ook dat je er voor moet gaan. Het kan allemaal nog zo lang duren (bij ons inmiddels 2 jaar) en voor je het weet heb je veel mooie dingen voorbij laten gaan, want wat als..?

Andersom ook, stel dat je over een maand zwanger bent: Persoonlijk geluk gaat toch altijd voor? Dat is wat ik mezelf tenminste voorhoud :)

Succes!

10. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    ik zou erook voor gaan!
    maar ik schrik wel een beetje van dat gesprek hoor. Beloven dat je nu niet zwanger bent. poeh hee. Ik begrijp het ook niet helemaal. Ze weten dat je een actieve kinderwens hebt dus als je nu niet zwanger bent kan je dat toch net zo goed volgende maand wel zijn?

11. Jazz87

Jazz87 Actief lid

17 jan 2016
    233
    1
    18
    16-12-2015 gestopt met de pil
    NULL
    Yes, Just do it!!!

12. Leroe2010

Leroe2010 Lid

28 jul 2016
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik vind het wel een mooie gedachten van persoonlijk geluk gaat voor !

13. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik zou er ook voor gaan! Een werkgever mag je om zwangerschap(swens) niet weigeren... hoewel dat nog vaak genoeg gebeurd.
    Een zwangerschap hoef je volgens mij officieel pas te melden rond het laatste trimester. Dus gewoon ervoor blijven gaan hoor!

14. Leroe2010

Leroe2010 Lid

28 jul 2016
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    #14 Leroe2010, 22 dec 2016
    Laatst bewerkt: 22 dec 2016
    Whoehoe en ik ben momenteel 5weken zwanger ! Dus ga ik 7weken zijn wanneer ik start op mn nieuwe job. Ik ben wel bang voor de reacties maar ik start onmiddelijk met een vast contract dus qua inkomen zit ik "veilig". Ik ga wachten tot ik er een maand werk dan ben ik ook bijna 3 maand voor ik het zeg, wel een angstig moment maar ik ben ook zo gelukkig !

15. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Gefeliciteerd!
    Je bezorgdheid om de planning was dus wel terecht ;) maar fijn dat het zo snel raak is! Hopelijk valt de reactie mee. Je kunt inderdaad aangeven dat je eerlijk hebt gezegd dat je een kinderwens had, en dat het gewoon toevallig zo snel raak was...

16. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Inderdaad doen, ze geven zelf al aan dat het erin zit met jonge mensen en je hebt het aangegeven! Waarschijnlijk zal de reactie mocht het raak zijn best mee vallen gezien ze het toch al min of meer kunnen verwachten of zelfs misschien juist leuk zijn. En het maakt uiteindelijk weinig uit voor ze of je nu of bijvoorbeeld over 3 maand zwanger zou raken....

Snap je twijfel wel, heb iets soortgelijks gehad uiteindelijk pakte het prima uit 👍🏻

17. Manna

Manna Fanatiek lid

2 jul 2015
    2.902
    1.196
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ahh lees nu je laatste berichtje, gefeliciteerd met he zwangerschap en natuurlijk je nieuwe baan!

18. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap en nieuwe baan! En je niet schuldig voelen hoor, je bent toch eerlijk geweest?

19. Lizzie93

Lizzie93 Actief lid

8 aug 2012
    277
    163
    43
    NULL
    NULL
    Gaan voor die baan.. en officieel mogen ze niet eens vragen naar je kinderwens! Dus lekker voor die baan en je kinderwens gaan

20. Lizzie93

Lizzie93 Actief lid

8 aug 2012
    277
    163
    43
    NULL
    NULL
    O.. en gefeliciteerd meid!

Deel Deze Pagina