toch zwanger?? wie helpt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stiefmam02, 6 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    hallo dames,

het is heel gek. ik hou steeds de gedachte dat ik zwanger ben. toch heb ik een dag na mijn nod me menstruatie gehad. voor mijn nod had ik last van pijnlijke borsten en tepels. steekjes onder in mijn buik, droge branderige ogen, duizeligheid etc. toen kreeg ik me menstruatie. deze was anders dan normaal. ik had nu helder rood bloed zonder stolsels terwijl ik normaal gesproken wat donkerder rood bloed heb met stolsels. tot de dag van vandaag heb ik nog steeds steekjes in mijn buik, opgeblazen gevoel, hoofdpijn, droge branderige ogen, af en toe duizelig, steekjes achter mijn tepels en heb er witte puntjes op. mijn borsten lijken zachter maar doen geen pijn. overal op mijn lichaam worden aders zichtbaar... ik word gek van onzekerheid. kan ik nu alsnog zwanger zijn?? ik durf geen test te doen want ben bang voor teleurstelling.

2. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Ik ga je een ongewenst antwoord geven:

Helaas kom je er maar op 1 manier achter....

3. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    de beste manier om er achter te komen is testen.......
    maar je kunt ook je volgende menstruatie afwachten kijken wat er dan gebeurt.
    ik heb overigens wel eens meegemaakt dat mijn menstruatie ineens anders was minder heftig en had klachtjes, ook nog na de menstruatie, maar toch echt niet zwanger al gaf mijn gevoel anders aan.....pas toen ik mezelf er echt overheen zette van nee het kan niet verdwenen de klachtjes weer (heel stom mss, maar ik denk dat ik ze een beetje in stand hield)
    veel succes en sterkte!

4. Fae

Fae Niet meer actief

Soms lijkt een innestellingsbloeding op een menstruatie, maar meestal bestaat die uit een beetje rood en/of bruinverlies.. als je het gevoel blijft houden kun je het beste testen :) suc6

5. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    ja misdvhien is dat het beste. toch maar een testje halen.

6. Fae

Fae Niet meer actief

Wanneer ga je testen? de kruidvattesten zijn erg gevoelig.. ik geloof 2 stuks voor 5 euro :) ik duim!!

7. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    even een tip. mocht je nu rond je ovulatie zitten is kruidvat niet zo'n heel goed idee, kan ook heel licht positief lijken dankzij eisprong.
    zo niet dan kun je natuurlijk testen ben je ok van de onzekerheid af.

8. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    zag je banner over het hoofd......je zit ruim ervoor dus dat moet goed gaan wat dat betreft, snap de spanning, heb eerder hier wat gelezen van iemand met hetzelfde en die teste hartstikke positief.....ik duim voor je!

9. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    ik ga zo even een test halen. als ik nu positief zou testen ben ik waarschijnlijk rond de 6 weekjes zwanger. khoop het natuurlijk!!! duim voor me??

10. Secret Promise

Secret Promise Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.928
    2.801
    113
    Vrouw
    De duimen draaien! :) Laat het even weten, he!

11. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Ben erg benieuwd of je toch zwanger bent. Duimen duimen duimen:D

12. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    nou, helaas negatief... :( dan maar duimen draaien voor de volgende ronde...
    toch las ik dat veel dames er ervaring mee hebben, menstruatie/bloeding en toch zwanger. hier iemand die der ervaring mee heeft of in de omgeving??

13. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    ik heb ervaring. dacht menstruatie te hebben gehad, maar hield vreemde kwaaltjes. 1,5 week later getest in veronderstelling dat het vreselijk negatief zou zijn, maar zie banner: knaltest positief :)

14. stiefmam02

stiefmam02 Actief lid

24 jan 2013
    222
    0
    0
    Werk als secretaresse
    Den Haag
    gefeliciteerd met je zwangerschap. het kan dus wel!! bij mij helaas niet het geval maar we gaan vrolijk weer verder. eens lukt het en is het voor ons ook raak. geniet ervan! lijkt me echt een bijzonder gevoel!!!

Deel Deze Pagina