5 dagen overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mar, 21 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo,

    Ik ben vandaag 5 dagen overtijd, maar omdat ik 3 maanden met de pil gestopt ben, kan het natuurlijk ook zo zijn dat mijn cyclus van slag is. Het lijkt wel iedere nacht alsof ik ongi moet worden, drukkende/zeurende pijn enzo.
    Nu is mijn vraag: Zijn voorkomende zwangerschapskwaaltjes ook te vergelijken met het gevoel ongi te worden? Ik wacht nog tot vrijdag met testen, zo zonde van al die dure testen als het negatief is ;)

    Groetjes,
    Mar
     
  2. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ja, ik hoor van sommige meiden weleens dat de kwaaltjes erop lijken, maar als ik van mezelf uit ga, dacht ik ook steeds ongesteld te worden maar ik denk meer uit een soort van wantrouwen, dat het toch niet raak kan zijn..ofzo...
    Ben bang dat de enige zekerheid toch echt die dure test is...ik zal voor je duimen!!!
     
  3. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik had ook gewoon het gevoel ongesteld te worden. Daarbij wat andere vage tekenen. Toch bleek ik zwanger.

    Ik heb gestest met testen van Clearblue en het Kruidvat. Vond de laatste duidelijker. Deze is nog goedkoper ook!

    Pim
     
  4. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Dank je voor jullie antwoorden. Ik heb de ongi klachten als sinds afgelopen donderdag, normaal gesproken heb ik nooit zo'n lange "aanloop" voordat de :evil: :evil: komen. Maar inderdaad een soort wantrouwen tov mijn eigen lichaam is het wel :) Ik wil geen hoop hebben op iets wat misschien nog lang niet is, dus ik blijf mezelf vertellen dat het mijn ongi wel zal zijn.... Nog even afwachten dus......

    Mar
     
  5. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    hoi

    ik heb t zelfde alleen ben nog maar net een maand gestopt met de pil dus kan er nog niks over zeggen ben nu 6 dagen overtijd maar ja dat zegt allemaal niks heb wel buikpijn en ben af en toe misselijk heb vrijdag ook een test gedaan was negatief dus ga dr vanuit dat die ongi nog komt

    liefs laura
     
  6. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Laura,

    Irritant he? Dan ga je er echt op zitten wachten.......volgens mij duurt het dan alleen nog veeeel langer voordat het komt , laat de :evil: maar komen nu :)

    Liefs,
    Mar
     
  7. laura

    laura Actief lid

    6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    ja idd ik baal er ook echt van en t duurt me veelste lang weet nu gwn dat ik ongi moet worden en t komt maar niet maar tis in ieder geval al zeker dat ik niet zwanger ben tenminste dat zegt de test :D
    ik wacht gwn af


    liefs laura
     
  8. Niet meer actief

    succes meid met afwachten.
     
  9. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Dank je wel, wachten duurt zo lang, haha hoop dat de :evil: snel komen, dan is mijn cyclus nog redelijk normaal.....en anders toch maar vrijdag een test...of eerder....... :rolleyes:

    Mar
     
  10. Niet meer actief

    hoe is je cylcus van de afgelopen 3 maanden verlopen? als je het gemiddelde van die 3 maanden neemt tenzij je dat al hebt gedaan of je gaat uit van de langste cylcus en daar trek je nog 1 dag bij en dan kun je een test gaan doen denk ik zo
     
  11. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    2 keer een cyclus van 28 dagen, waarvan ik de eerste maar weinig ongi was, de 2e na precies 28 dagen was gewoon zoals altijd ;) een flinke menstruatie... en nu had ik het dus gepland op afgelopen donderdag, dat zou na 28 dagen zijn, sinds een week wel het gevoel ongesteld te worden...maar niks......
     
  12. Niet meer actief

    het gevoel van ongi worden kan ook met een zwangerschap de maken hebben. Als je namelijk zwanger zou zijn gaat je baarmoeder oprekken en dat kan vervelend aan voelen ook kun je in de liezen een trekkend gevoel hebben als je zwanger zou zijn omdat je banden gaan rekken.
    Als je al 2 cylcussen hebt gehad van 28 dagen zou je bets de gok kunnen wagen om een test te doen want die zou nu wel postief kunnen zijn. aangezien de test gedaan kan worden 4 dagen voor de verwachte ongi. Je lichaam zal nu vodoende HCG hebben aangemaakt als de cyclus idd zo gelopen zou hebben op 28 dagen.
     
  13. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Ja door de 2 gelijke cyclussen dacht ik deze keer inderdaad aan testen,maar hoor zoveel hier op het forum, dat er mensen ook ineens een hele lange cyclus hebben, dat ik nog heel even wil wachten. Maar dat oprekken van de baarmoeder, kun je dat echt al in de eerste weken voelen dan? Het owrdt nu wel heel spannend ineens :)
     
  14. Niet meer actief

    Ik persoonlijk voelde het wel de eerste week. Maar ik wsit gewoon zeker dat ik zwanger was en teste dus ook de dag dat ik ongi moest worden.

    Ik kan begrijpen dat je door alle verhalen hier een beetje onzeker wordt. De 1 zegt ja je kunt testen en de ander zegt nee doe nog maar niet. Je moet idd zelf een keuze maken of je de test al wilt doen. De cylcus kan idd ineens langer worden. Maar ja ook Zaterdag kan je ongi er nog niet zijn en kun je ook een test gaan doen. Kijk als je nu zwanger bent is de test ook waarschijnlijk positief. Maar je moet je eigen gevoel volgen
     
  15. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Ja dat is ook zo, mijn eigen gevoel volgen.......ik heb het in mijn hoofd al vervroegd naar woensdag ;) En als ik me echt niet meer in kan houden eerder, maar ik ga nu voor woensdag.
    Dank je voor je reacties Babypaula!

    Mar
     
  16. Niet meer actief

    Geen dank meid. Ik vind het heelrijk om met meiden te praten die voor het eerst zwanger willen worden. Al die onzekerheid kan ik mezelf nog zo goed voorstellen.

    Ik ga heel hard voor je duimen dat je zwanger bent meid.
     
  17. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, erg leuk is dat van hier he? Al die verschillende verhalen met zoveel herkenbare onzekerheden.......
    Je (en alle anderen) hoort (horen) wat de uitslag van de test is woensdag of als ik toch doorga naar ronde 4
     
  18. Niet meer actief

    Ja meid nou ik duim hard dat het deze maand al raak is voor jullie. En anders idd bij de nieuwe ronde weer heel veel succes en klus plezier
     
  19. harriette

    harriette Actief lid

    18 nov 2005
    178
    0
    0
    noord brabant
    hallo

    Ik ben ook sinds 3 maanden gestopt met de pil en ben nu ook overtijd, heb al 2 testen gedaan en negatief.
    Hoe gek kan je worden van een vrouwenlichaam.
    heb een paar klachtjes(veel plassen, steken in mijn buik en beetje misselijk, maar hoef niet te kotsenen gevoelige borsten en soms heb ik het koud terwijl ik dat normaal niet heb...), maar verder niets en heb ook niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden.
    Heb de dokter wel gebeld, en die zei wacht nog maar 2 weken en bel me dan maar op als je dan nog niet ongesteld bent, ja makkelijk lullen voor hem......

    Ja dus ik wacht maar af, maar het duurt allemaal wel lang, en vooral als het de eerste keer is.....

    Liefs en succes jetje
    :oops:
     
  20. elanor

    elanor Lid

    21 nov 2005
    72
    0
    0
    Groningen
    Hey hallo,

    Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Mijn test was ook negatief maar nu ben ik nog steeds niet ongi. Morgen dus maar een nieuwe test doen en dan zien we wel...
    Ik duim voor jullie :)

    Groetjes Alja.
     

Deel Deze Pagina