Toch zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door knabbelenbabbel, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knabbelenbabbel

2 nov 2008
    45
    0
    0
    Dag meiden,

2 Weken gelden heb ik volgens mij echt wel duidelijk doorzettende menstruatie gehad. Het voelde aan als normaal. Nu als ik gestopt was met menstrueren bleef ik krampjes en steekjes hebben in mijn onderbuik en lies. Paar dagen later werd ik misselijk, mijn mannetje was er van overtuigd, dat ik toch wel gewoon zwanger was. Na zijn werk had hij een zwangerschapstest meegebracht die heb ik gisteren gedaan en hij is gewoon positief! Ik kan het amper geloven, daarom mijn vraag zou het kunnen dat een zwangerschapstest positief kleurt als ik bv mijn eisprong op dat moment zou hebben?

liefs

2. Trees

Trees Niet meer actief

Een zwangerschapstest wordt alleen maar positief als er HCG in je urine zit en kan niet positief worden van een eisprong. Ik zou zeggen: VAN HARTE GEFELICITEERD je bent zwanger! :D

3. knabbelenbabbel

2 nov 2008
    45
    0
    0
    Ik snap er helemaal niets van!
    Ik ben gewoon ongesteld geworden en toch ben ik zwanger, net nog een test gedaan omdat ik het echt niet kan geloven en jawel hoor hartstikke roos!
    IK BEN ZWANGER ! WOEHOEEEEEEEEEEEEEEE

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Gefeliciteerd!

5. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    @ Knabbelbabbel;
    He meis,
    Jemig, dat was even 'verrassend' opkijken, ofniet!?
    Wat een super zeg! Gefeliciteerd.
    Ik heb een vraagje aan je.
    Hoe ging dat bij jou?! Je had krampen, en werd ongesteld?
    Hoelang heeft dat geduurd?

Wat denk jij van mijn verhaaltje, .. kom tie:

Wie van jullie is wel eens, maar 1 a 2dagen ongesteld geweest?!
    Ik had donderdagavond ineens wat bruinverlies, ergg weinig..
    Ik had wel veel ongi-krampen.
    Vrijdagochtend was het gewoon rood, dus .. ongesteld!
    De hele dag ongi-krampen en veel rug pijn.
    Maar nu werd het gisteren al een heel stuk minder, en gisterenavond was het zo goed als weg.. Nu vandaag heb ik alleen bij het afvegen soms nog een beetje bruinverlies..
    Ik voel wel een beetje een zeurend gevoel in me buik, en soms ineens steken.
    Ik had ook erg veel steken, de week voor me ongi-dag/datum.

Liefs,
    Manon

6. bee097

bee097 Lid

18 jan 2009
    66
    0
    0
    Gefeliciteerd!

Ik had een vraagje, als je niet ongesteld bent geworden een week na dat je het hadden moeten zijn, nog niet.. kan je dan ook zwanger zijn?

Liefs

7. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Dat kan zeker! :)

8. knabbelenbabbel

2 nov 2008
    45
    0
    0
    Ja, dat was het zeker!
    Mijn mannetje was er van overtuigd dat ik zwanger was maar ik bleef nuchter en zei, nene! dat is onmogelijk. Toch was hij een test gaan halen en deed ik die maar snel om te bewijzen dat ik gelijk had en niet zwager was. Dat draaide toch eventjes anders uit! dikke roze strepen. Het was verschieten, maar we zijn super blij.

Wel ik ben gewoon ongesteld geworden , zoals altijd, alleen een ander soort pijn, normaal kan ik niet lopen van de pijn, nu had ik soms steken in mijn baarmoeder, anders niet echt pijn, kleine krampjes, maar wel gewoon 3 dagen rood bloed. Als ik helemaal geen afscheiding meer had, had ik wel nog steeds krampjes en na een paar dagen werd ik ook misselijk, nu nog steeds trouwens ! :p

Ik hoop dat het raak is, maar ik denk dat ik echt wel een zeer uitzonderlijk geval ben.

9. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Leuk leukk leuk!
    Je bent zeker een uitzonderlijk geval.
    Geniet dus maar extra! :)
    Vanaf vandaag is er echt niks meer te zien, helemaal niks meer!
    Ik ben dus 1,5 ongi geweest, en ga nu gewoon op naar de volgende ronde!
    Kijken wanneer ik eens die dikke roze strepen mag gaan bewonderen....
    Het zal me benieuwen! haha!

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hoeft niet, ik ben 2 weken overtijd.
    En test nog steeds negatief.

11. knabbelenbabbel

2 nov 2008
    45
    0
    0
    Vreemd dat het zo kort was!
    Ik hoop dat je snel 2 dikke roze strepen mag hebben!
    Ik geef alvast wat HCG ;)
    Haha, men mannetje zit nu ook altijd bezig, schat, khad gelijk me da ge zwanger waart, dus nu heb ik ook gelijk :p

12. Mama van naomy

Mama van naomy Actief lid

24 mei 2008
    137
    0
    0
    ik heb het zelfde ook meer als 2 weken overtijd en zwangerschapskwaaltjes best wel wat en nega testen

13. Nicole1

Nicole1 Actief lid

19 mrt 2008
    133
    0
    0
    GEFELICITEERD! Ik had afgelopen pilstrip in de eerste week 1 pil vergeten daarna krampjes wat op ongi krampen leek. En steekjes in mijn borsten(buitenkant) en moe, moe en nog eens moe(had ik bij mijn dochter ook)maar ben 1 dag nadat ik normaalgesproken ongi zou worden toch ongi geworden(had mijn pilstrip afgemaakt)maar het was anders dan anders meer een soort van afscheiding de eerste 2 dagen en daarna wel wat rood bloed maar vele malen minder dan gewoonlijk.
    Gisteren dus een test gedaan en er verscheen binnen de 10 min een vaag streepje in het testvenster maar die trok weer weg! Maar als ik in het licht keek zag je toch vaag iets. Nu pakte ik de test ongeveer 1 uur later weer op en zag ik toch weer een vaag streepje(mijn vriend heeft hem ook gezien hahaha dus ik beeld het me niet in)maar op de test staat dat je hem dan niet meer kan aflezen.
    Het is toch vreemd hahaha. Ik test na het weekend ofzo nog wel een keer. Bij mijn dochter wist ik pas met 7 weken dat ik zwanger was(was wel gepland) dus weet niet of ik bij haar ook laat positief testte.
    moeilijk moeilijk moeilijk. Heeft iemand van jullie dit wel eens meegemaakt? Groetjes Nicole

Deel Deze Pagina