hey allemaal ik mag me hier melden ben toch zwanger we vinden beiden heel erg leuk het dringt alleen nog niet echt totr me door maar dat komt vast wel xxx
vorige maand heb ik 3 testen gedaan twee waren er negatief en en positief bloedonderszoek gehad ook negatief en ik was twee weken over tijd latern ongi geworden maar maar 3 dagen en heel weinig nu een maand latere 11 dagen over tijd dacht van nou meschien omdat ik ontpilt ben op aanraden van een vriendin toch maar een test gedaan en wat denk je positief volgende ochtend vroeg weer test gedaan weer positief was dolgelukkig maar besef het nu nog niet zelfde ochtend dokter en aangemeld bij de verloskundige en bij moeders voor moeders moeders vvoor moeders is al langsgeweest zit nog te wachten op telefoon van de verloskundige besef het nog steetds niet echt ben wel behoorlijk misselijk en heb steetds trek in pizza lol heb gister vast een klein kadootje van me schoonmoeder gehad een wozel en pip muziekdoosje voor boven de wieg speel hem af en toe ook even op me buik af begin nu wel een beetje te beseffen dat ik echt zwanger ben liefs van een blije mariskaatje