Hallo allemaal, ik kwam hier onder de naam Vonnie30 sommige kennen mijn verhaal wel. Nou voor mij is het onmogelijke mogelijk geworden ik zat al 1jr in de MMM en had 15jan een kijk operatie gehad. Ook hebben wij te horen gekregen dat we waarschijnlijk geen kids mee konden krijgen omdat mijn man maar 1,2miljoen zaadcellen heeft waarvan 2 procent goed. Nou geloof het of niet maar wij zijn 4 weken zwanger na 3jr en een hoop tegenslagen, hadden wij de moet vorige maand opgegeven ik had alleen op 15jan nog een kijkoperatie en daarna was het voor ons klaar. Maar nu 22feb teste ik zowaar positief, geloofde het niet smiddag nog een keer weer posi, nog vol ongeloof die gene gedaan met Indicator en er verscheen ZWANGER 1-2. Wouw niet te geloven maar we zijn echt zomaar ineens op natuurlijke wijze zwanger geworden, nu ik je zeggen de wonderen zijn de wereld nog niet uit maar dit is voor ons een super grote wonder......
Nou jullie mogen zeker zeggen dit is een wonder en dan ook een wonder kindje. Proficiat en hopen dat je gauw die 12 weken voorbij bent. Geniet er lekker van.
Ja ik zou ook blij zijn als ik de 12 weken voorbij ben maar dat duurt nog ff maar heb wel 11mrt al een eerste echo. Ik ben benieuwd. Het is nog zo onwerkelijk... en we zijn zo blij. Heb ook bijna geen klachten alleen een zeurige buikpijn en een opgeblazen gevoel verders niets. Voor ons ons wonder kindje XXX Vonnie
da's echt een wonder zeg!!! van harte meis, dit kleintje wil echt heel graag bij jullie zijn!!! geniet ervan, liefs
Oh, geweldig voor jullie zeg!!!!!!!!! Ook mijn manlief heeft erg slecht zaad en ook wij zijn zwanger geworden!!!! Bij ons was het niet uitgesloten, maar het zou allemaal wel langer duren. Laten we er lekker van genieten en heel erg trots zijn op onze mannen Groetjes Claire
Wauw wat geweldig zeg!! Gefeliciteerd! Zo zie je maar: de wonderen zijn de wereld nog niet uit Nu kun je gezellig met ons komen mee kletsen bij de novembermama's. Dan zijn we al met z'n 3en uitgerekend op 2 november