Steken in baarmoeder

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Mila, Oct 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mila

Mila Actief lid

Apr 1, 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Hoi....

Even een paar vraagjes weer van mijn kant....

Ik heb zo´n 8 a 9 dagen na mijn eisprong steken in mijn baarmoeder gehad dat begon op vrijdag en eindeigde zaterdag...en geen kleine steekjes ze waren best fel kan dit een innesteling geweest zijn of voel je dat niet? (heb ze daarna niet meer gevoeld)

En normaal heb ik een week voor mijn nod last van klieren in mijn linker borst die opzetten, nu heb ik dit weer zoals altijd...
    kan je als je eventueel zwanger ben ook last hebben van die zelfde kliertjes of zetten die dan juist niet op als je zwanger bent?

Mijn beide borsten voelen nu ook beurs en dat heb ik normaal niet....

Bedankt alvast voor je antwoord

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

meestal merk je niks van de innesteling, hooguit wat bloedverlies, maar dat is ook zeldzaam.
    Of je wel of geen klachten hebt van je borsten zegt niets over wel of niet zwanger zijn. Zoals al vaker gezegd, symptomen zeggen niets, je kunt zwanger zijn zonder dat je ook maar ergens last van hebt en je kunt niet zwanger zijn met toch allerlei zwangerschapskwaaltjes. Je kunt hier gewoon nooit op afgaan. Het enige wat je kunt doen is wachten op je NOD en dan testen. Succes!

Mirjam

3. Mila

Mila Actief lid

Apr 1, 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    bedankt voor he antwoord!

Share This Page