Hoe was jou cyclus na de Mirena?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door ProudMum, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Donderdag gaat mijn spiraal eruit!!
    En ik ben benieuwd hoe jullie cyclus is/was na het eruit halen na de Mirena.

Was je snel zwanger?

Van Joey was ik na de pil direct zwanger, ik hoop het nu eigenlijk iets rustiger aan te kunnen doen :D

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb 2 dagen na het verwijderen een flinke bloeding gehad en was daarna direct zwanger. Dus wat dat betreft; geen cyclus ;)

3. ProudMum

Dat is rap!

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier even idd een bloeding na verwijderen. Toen na 6 weken 3 dagen een bloeding en toen raak!

5. ProudMum

Bij jou ook al zo vlot Patroeska, en nog een tweeling!

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    We stonden er zelf ook nogal van te kijken. Het was natuurlijk wel onze wens, maar zo snel al dat had ik niet verwacht!

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja viel mij ook alles mee! ;)

8. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Hier nu ronde 4 na verwijderen Mirena. Voorheen altijd een cyclus van 29 dagen. Nu de eerste maand 28 dagen en daarna maar 23 dagen. Ik hoop dat het snel weer normaal wordt. Ik heb wel gelezen dat je het 6 maanden de tijd moet geven.

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Bijde keren na het verwijderen gelijk weer een normale cyclus en binnen 6 en de tweede keer 4 maanden zwanger.

10. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    wij zitten nu in de 2de ronde na verwijderen Mirena.
    na het verwijderen 1 dag een bloeding gehad, toen na 2 weken normale menstruatie en nu na 25 dagen weer menstruatie.

11. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Zie onderschrift. Cyclus elke keer rond de 28 dagen. Zwanger in de 8e ronde. Helaas niet goed gegaan.

12. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Bij mij is de mirena er op 8 juni uitgegaan. 10 dagen later had ik een eisprong en raakte direct zwanger!

13. ProudMum

Wow, gefeliciteerd!

14. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Wauw gefeliciteerd!!!

Ik heb mijn vorige Mirena er in juli 2008 uit laten halen, daarna hebben we nog een paar maanden gewacht met serieus proberen. Mijn cyclus pakte zich meteen na het verwijderen weer op alsof er nooit een Mirena gezeten had, precies de cyclus die ik al vanaf mijn 14e had: 26-26-26 :D. In oktober gingen we proberen en ik was in ronde 1 zwanger.

Nu gaat mijn Mirena er 10 augustus weer uit! Ben zo benieuwd en hoop zo dat het weer snel raak is...

Deel Deze Pagina