Sensitest (Ovulatietesten en zwangerschapstesten vanaf 49 cent | Sensitest) en dan gewoon de dipsticks nemen, betrouwbaar en goedkoop.
Cle23: de wondfo testen kun je ook kopen op de website van Zwanger en Kids (www.zwangerenkids.nl). Maar zij hebben daarnaast ook een eigen merk en die bevallen mij eerlijk gezegd beter dan de wondfo testen (die gebruikte ik eerder ook). De testen van Zwanger en Kids zijn heel voordelig en voor mij tot nu toe de meest duidelijke testen die ik gebruikt heb. Ga je voor het eerst beginnen met testen?
Ik vind de testen van zwanger & kids ook heel duidelijk en ze zijn goedkoper dan die van sensitest. Er is trouwens net een topic geweest over de verschillende merken ovulatietesten: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/223272-welke-ovulatie-test-2.html Succes!
Ik sluit me aan bij tettertje. Ik heb net voor de 2e keer besteld bij Zwanger en Kids. Als het goed is valt er morgen weer een voorraadje op de deurmat. Hopelijk de laatste keer dat het nodig is!
He dames! Dank voor de tips! In ronde 1 gaan we het zonder proberen, mochten we meer rondes krijgen (eerste zwangerschap ook ronde 1 zwanger) dan ga ik ze kopen op zwanger en kids....' Ohh ik heb er zon zin in. Om weer zon klein babytje te kunnen vasthouden. Voor alle dames met mij, veel succes!