Na het verwijderen van spiraal, lange cyclus!

Discussion in 'Zwanger worden' started by LoveRayan, Oct 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LoveRayan

LoveRayan Lid

Oct 17, 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik ben nog geen actieve lid, maar ik zit met een aantal vraagjes.

15 sept heb ik mijn spiraal laten verwijderen, en de 17 kwam mijn 6-daagse menstruatie tot 22 sept.
    Daarna hebben we gewoon gemeenschap gehad.

Ik weet niet precies wat mijn cyclus is, maar ik dacht ong 30-35 dagen. ( kwam namelijk erachter dat ik het verkeerd rekende )

Op 9 oktober, bij het afvegen kwam er een klein beetje bloed dus ik dacht ik word Ong. Volgende dag, een beetje bruin bij het afvegen. Sinds dien heb ik niets gezien.
    Toen begonnen ook de kwaaltjes, erge hoofdpijn, wat misselijk, steekjes etc.
    Heb wat testjes gedaan die negatief aangeven.

Ik zit nu op 44 dagen, wat ik dus niet gewend ben.
    Ik heb haast geen kwaaltjes meer, maar moet ik nu gewoon gaan klussen en afwachten?
    Ik slik sinds gisteren foliumzuur, is dat ook nuttig?

Of andere tips?

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    koperspiraal of mirena?

3. Roos36

Roos36 Bekend lid

Feb 1, 2010
    581
    0
    0
    Ik had een koperspiraal en ook al zei de dokter dat het geen invloed had op mijn natuurlijke cyclus, daarna is het helemaal mis gegaan..

Met Mirena kan het wel wat van slag zijn omdat daar hormonen in zitten.

Succes hoor.

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Ja dat was idd mijn idee achter mijn vraag. Maar ik heb na mijn koperspiraal, als het goed is, nu gelijk een goede cyclus..
    mmm.. is blijkbaar dan toch bij iedereen anders.

5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Foliumzuur is zeker nuttig, dus goed dat je daar mee begonnen bent.
    En ja ik zou gewoon door blijven klussen voor de zekerheid.

6. LoveRayan

LoveRayan Lid

Oct 17, 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je meiden voor de reacties.

Ik heb de mirena gehad, en heb altijd gwn mijn menstruatie gehad met de spiraal.

Ik snap niet dat ze dan zeggen dat je meteen zwanger raakt, als ik dit wist had ik hem wel eerder weg gehaald.:(

7. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Ik heb 10 augustus mijn mirena laten verwijderen. Heb em 2 maanden na mijn bevalling laten plaatsen, en na 8,5 maand weer laten verwijderen. In die periode helemaal niet ongesteld geweest.

2 dagen na het verwijderen kreeg ik een lichte bloeding die 3 dagen aanhield. En daarna... NIKS! Vanaf de dag dat ie verwijderd is heb ik m'n temperatuur bijgehouden, en volgens m'n temp heb ik afgelopen maandag (op dag 76 na verwijderen) m'n eisprong gehad. Moet dus volgende week ongesteld worden, zou dan een cyclus van 89 dagen hebben.

Mij is ook verteld dat je direct na de mirena zwanger kunt raken. Ook veel gelezen dat vrouwen vrijwel direct zwanger zijn. Maar bij mij dus echt niet het geval! Scheelt denk ik ook wel dat ik al bekend was met lange cycli, maargoed.

Ben in ieder geval blij dat ik em zo snel heb laten verwijderen om voor een tweede te gaan. Stel dat het weer zo lang duurt voor het raak is..

8. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    ik bleek 3 wkn na het verwijderen van de mirena al zwanger, dus had heel snel een eisprong...
    volgens mij zijn het heel weinig hormonen, dus in principe gaat alles weer normaal functioneren.
    misschien toch zwanger???( latere eisprong gehad?)

9. viviane85

viviane85 Lid

Oct 13, 2011
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

ik heb ook mirena gehad en heb hem laten weg halen op 16 september en 3a4 weken kwaaltjes van zwanger schap al de 3 testen die ik gegedaan heb negatief maar ikke en me manneke denken dat door tegretol cr 200 komt(voor epelepsie) ja ik mag wel zwanger raken
    maar ik zit nu al weken in onzekkerheid
    me manneke legt tarotkaarten en pendelt
    en de pendel zegt ook de hele tijd dat ikke wel zwanger ben en dat de medicatie de boos doener en me huisarts wel bloed test doen en ook niet naar het ziekenhuis toe verwijzen
    wat kan ik nu het beste doen ?

groetjes viviane85

Share This Page