Dat is gewoon de inkt van de controlestreep? De teststreep is echt wit. Zo ziet de test eruit als hij nog niet helemaal opgedroogd is of als hij misschien iets teveel urine erop heeft? 4 drupjes maar en dan PLAT neerleggen. Ik heb toevallig nog nooit een negatieve kruidvat test gehad (haha, ik ben altijd zwanger met die dingen, zou je zeggen). Maar een positieve ziet er echt anders uit en daar twijfel je dan ook niet aan
Het is geen roze lijn die kleurt, het is echt een waas. De lijn van de teststreep zou normaal gesproken ook iets meer naar rechts zitten. Het lijkt een beetje alsof is de foto genomen op het moment dat test nog aan het doorlopen was. Ook gezien de druppel rechts in het venster.
Hallo lizzy, de test was al een dag oud, maar het resultaat was er binnen 5 minuten. ik heb de test opnieuw nat gemaakt, omdat iemand anders op het forum zei dat de rose waas dan wegtrok inclusief het rose lijntje.. maar dit is niet gebeurd. Vandaar dat de test nog nat was Ook heb ik de test netjes plat gelegt toen ik hem activeerde, maar zelfs dan kan het nog blijkbaar misgaan.. .. Morgen doe ik voor de zekerheid nog een testje
ik wil niet negatief zijn, maar ik denk niet dat je zwanger bent... als je al 3 weken die "klachten" hebt zou je al veel duidelijker positief moeten testen... en op de plek waar het 2e streepje te zien zou moeten zijn staat geen streepje... alleen het uitgelopen roze alsof hij niet goed genoeg is doorgelopen... Ik denk dus dat het niet raak is.
De testen zijn inderdaad niet positief.. Op de plek waar het roze streepje moet staan is het wit, maar op de plek ( tussen de controle en teststreep) is het roze, dus is het uitgelopen en negatief.