Hoi meiden, Even een vraagje! Rond 17 oktober had ik ongesteld moeten worden.. kwam niets.. Op 24 oktober kreeg ik een heel klein beetje donkerbruine slijmerige afscheiding, elke dag heel weinig en dat voor een week lang. Gisteren heb ik een zwangerschapstest gedaan, van het KV, maar niets te zien. Kan dit een innestelingsbloeding zijn, of had dit dan veel eerder moeten plaatsvinden. En mocht dit een innestelingsbloeding zijn, moet je dan gelijk al kunnen zien dat je zwanger bent.. of heb je dan nog kans dat je HCG waarde laag is? Iemand die dit herkent? Verder voel ik me oke, weinig eetlust, maar dat kunnen ook de spanningen zijn (nog verder info: cyclus loopt al enkele maanden minder goed, vorig jaar december met nuvaring gestopt). Liefs Starr880
Ik denk niet dat het een innestelingsbloeding is geweest...duurt meestal niet zo lang volgens mij. Ik denk dat je inmiddels als je uitgaat van 17 oktober ongi, je nu wel wat op een test zou moeten kunnen zien. Misschien een keertje naar de dokter?
als dit een innestelings bloeding moet zijn had je al wel positief moeten testen lijkt me. zelf heb ik 10 dagen bruin verlies gehad, elke dag een heel klein beetje, maar dat kwam pas na de test. misschien heb je een lange cyclus deze keer
Hoi, thanx voor de reacties. Laatste twee maanden gaat menstruatie wat minder. Denk dan ook dat er nu 4 weken tussen menstruaties zit ipv 3. Dan klopt het dat ik "soort van" ongesteld ben geworden op de 24e, alleen is het dan heel vaag dat het heeeel weinig, en donkerbruin slijmerig is. Vanaf wanneer zou ik dan weer kunnen testen? Als je ervan uit gaat dat ik de 24e ongesteld had moeten worden? Groeten