Even een vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dolfijntje1985, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Ik voel elke maand duidelijk me ei sprong en elke maand op zaterdag dan heb ik pijn links of recht onder in me buik kan dan bijna niet normaal zitten nou hebben we maandag 14 en woensdag en donderdag 16en 17e geklust en zaterdag de 19e zoveel pijn gehad savonds kon niet eens normaal lopen zoveel pijn nog nooit zo erg gehad was dat mijn ei sprong of had ik hem dan al gehad hebben we dan wel op de goede dagen geklust. Ik hoor graag reacties van jullie

2. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    hetis moeilijk te zeggen wanneer PRECIES je eisprong is...ik voel altijd een soort buikpijn, vergelijkbaar met menstruatie maar toch lichter in m'n buik. soms aan een kant sterker. maar ik heb dan een paar dagen ook doorzichtig slijm. ik weet dan dat die dagen m'n eisprng is en we proberen dan (nu tot nu toe niet want we zijn niet bewust bezig met zwanger raken) om de dag te klussen. dan zit je altijd goed!totdat de afscheiding weer creme kleurig of anders wordt.

3. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Ja ik had daar voor heel veel draderig slijm op die dinsdag woensdag donderdag en zaterdag die pijn links onderin dus vroeg me af of ik nou donderdag of echt die zaterdag mijn eisprong heb gehad maar ja dat is idd moeilijk te Zeggen word wel altijd zaterdag ongi

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    ja dat is lastig te bepalen maar om zeker te zijn dat je genoeg geklust hebt, zou ik altijd een week aanhouden! (hoop natuurlijk dat het niet meer nodig is en dat je zwanger bent haha!)

5. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Ja dat is ook zo het is maar weer afwachten tot zaterdag maar dat is altijd zo moeilijk normaal voel ik ook drukwnd en pijn gevoel onderin me buik vanaf me ei tot ongi wn nu helemaal niks mischien wel goed teken

Deel Deze Pagina