Hoi Meiden, even een kort verhaal. op 29 november ben ik gecurreteerd. Ik had een berekening gemaakt op een cyclus van 28 dagen en daar zou ik 14dec het meest vruchtbaar zijn. Heb 2 weken bloedverlies gehad en daarna ging het over naar bruin en niks meer. Op 14 dec ook geklust. op 22 en 23 december, (3 en halve week na curretage) had ik 2 dagen bloedverlies en kramp erbij. Ik dacht zelf dat dat mijn menstruatie was, maar het kan ook restweefsel zijn. Nu vanmorgen (inmiddels 6 weken na curretage) nog steeds niet ongesteld. Spierwitte urine en vanmorgen dacht ik op een dipstick van sensitest een lichte streep te zien. Ben ondertussen ook bezig met meer bewegen en een beetje afvallen (3 kilo kwijt) Dus zou het dan toch????
heb jij na je miskraam wel een negatieve test gehad en een echo dat je zeker weet of je schoon bent ? zijn op beide het antwoord ja dan zou het best wel is kunnen dat je weer zwanger bent
Ik heb 4 weken na de curretage negatief getest. Meerdere testen heb ik toen gedaan die negatief waren. een echo heb ik niet gehad.
Hoi hoi ik heb op 5 dec een curretage gehad en heb maar 3 of 3 dagen wat bruine afscheiding verloren. Daarna geen raar bloedverlies gehad. Nu, bijna 6 weken later, ben ik nog niet ongi geweest. Heb na de curretage geen test gedaan en heb ook geen controle echo gehad of alles wel schoon is. De gynecoloog heeft bij de controle niet eens gekeken alleen maar gevraadt of ik nog bloedverlies had. Dat had ik dus al een tijdje niet meer dus ze zei dat dan alles goed was. Het begint nu toch wel spannend te worden of ik heel misschien alweer zwanger zou kunnen zijn. groetjes Danielle