toch zwanger...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door roosje1986, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosje1986

10 jan 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste verloskundige,

wat fijn dat we hier onze vraag kunnen stellen.

Mijn man en ik willen graag een tweede kindje. Over het algemeen voel ik heel goed wanneer ik m'n eisprong heb. 22 november ben ik ongesteld geweest, ik voelde 14 december en 17 december m'n eisprong.
    Kan dit eigelijk wel dat je hem voelt na een paar dagen voor een tweede keer in een cyclus?

Daarna ben ik 24 december +/-4 dagen ongesteld geweest, maar 2 januari kreeg ik heel sterk het gevoel dat ik eens een zwangerschapstest moest doen. En ja wel, twee duidelijke strepen te zijn. Daarna nog een digitale test gedaan en deze gaf aan 2-3weken zwanger...

Het is heel raar en het geeft me een dubbel gevoel. Ik wil heel blij zijn, maar dat lukt nog niet helemaal, ook al gaf de test gister twee hele dikke strepen aan.

Heeft u hier misschien een verklaring voor?

Bedankt al vast voor uw tijd.

Roosje1986

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Roos1986,

ik heb er geen verklaring voor. Soms voelt je lichaam gewoon anders dan anders ook al denk je het nog zo goed te kennen. Ik zou me er toch niet druk over maken hoor; misschien is de bloeding wel van de eisprong geweest (dat die dus later is geweest) of wellicht heeft het innestellende vruchtje wel een vaatje kapot gemaakt waardoor je vloeide; een positieve test is zwanger; de dikte van de strepen maakt niet uit trouwens. Meld je op tijd aan de een vk en meld het er gewoon even bij; wellicht kan ze bij 8 weken al een echo voor je geruststelling regelen.

Groetjes Brigitte

3. roosje1986

10 jan 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor uw reactie, heb donderdag een afspraak bij de verloskundige... hopelijk mogen we snel een echo om te zien of we ons mogen verheugen op ons tweede kindje.

Groetjes roosje1986

4. roosje1986

10 jan 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog even een berichtje. Vanmiddag een echo gehad en we zijn ongeveer 6 weken en 3 dagen zwanger! Ook het hartje al zien kloppen en alles zag er mooi uit. Nu durf ik toch al blijer te zijn en heb ik goede hoop.

5. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina