theoretisch kan ik helemaal niet zwanger zijn!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door cristi, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristi

cristi Lid

15 jan 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb altijd last van een zeer onregelmatige ongesteldheid als ik graag zwanger wil worden, waardoor het vrij lang duurt dat ik eindelijk zwanger raak. En het duurt ook heel lang voordat de testen bij mij werken waarschijnlijk niet genoeg van het zwangerschaps hormoon in mijn lichaam. dus heel lastig.
    Ik was nu 7 weken overtijd en toch maar een test gedaan en die was positief, paar dagen later toch nog maar een test gedaan en die was ook positief, Dus ZWANGER!!
    De volgende morgen, ik ga naar de WC en toen zag ik bloed!
    Daar was ik natuurlijk wel heel sneu van en dacht, dan zal het nu toch wel mis gegaan zijn.
    Ik heb een week gebloed en toen zei mijn man: ik heb het gevoel dat je nog steeds zwanger bent.
    Dus hebben we nog een test gehaald en gedaan, en die was weer positief!
    Maar toen begon ik me toch wel zorgen te maken, zwanger en toch bloeden, dat komt toch ook niet goed dacht ik.
    Dus toen heb ik de vroedvrouw gebeld en het uit gelegd en ze vond dat ik toch maar even heen moest voor een echo om te kijken hoe het lijkt.
    Toen hebben ze gekeken en er was niks te zien, dus waarschijnlijk een miskraam gehad, maar toch nog even bloed prikken om te kijken wat de waarde van het zwangerschaps hormoon is.
    Dat bleek nu 316 te zijn. maar was dus wel aanwezig, paar dagen later nog een echo gehad en ze konden weer niks zien dus waarschijnlijk toch een miskraam en dat het hormoon nog uit je lichaam gaat.
    Ze dachten dat het een miskraam was en dat dit hormoon nu minder moest gaan worden dus een paar dagen later weer bloedprikken.
    toen belde de arts mij later op en zei tot mijn verbazing en ik denk tot jouw vreugde is het toch gestegen naar 840.
    Dus daarvan uitgaan zou je toch zwanger zijn, ik moest een paar dagen later weer voor een echo komen en hij kijken en toen zag hij toch een vruchtzakje en zelfs twee! maar dat word waarschijnlijk gewoon 1 zei hij want hij dacht dat het ongeveer 5 weken moest zijn, dus nog heel pril.
    Hij vond het een heel bijzonder verhaal want theoretisch kan ik helemaal niet zwanger zijn.
    Ik moet nu vanmiddag om 4 uur weer heen voor een echo om te kijken of hij nu wat kan zien in de vruchtzakjes en of het er nog 2 of 1 zijn.
    Heel spannend dus!!

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Jeetje wat spannend zeg!!
    Ik duim voor je meid,succes vanmiddag!!

En gefeliciteerd uiteraard!:D

3. cristi

cristi Lid

15 jan 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt!!
    Ik laat vanavond wel een weten hoe het gegaan is.

Bij jou is het ook heel spannend als ik dat zo zie, toch?
    Ik hoop voor je dat de kleine meid snel komt.
    ook gefeliciteerd en succes!

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Wat bijzonder joh!!eerst niks te zien en dan toch weer wel!!maar het bloeden was dan heel erg aan het begin. Nou, spannend en duim voor je dat je straks in elk geval 1 kloppend hartje magzien!!!

5. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Wat een bijzonder verhaal. Maar van harte gefeliciteerd!!

6. cristi

cristi Lid

15 jan 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je madeliefje,

Als je van het bloeden uitgaat dan kan ik helemaal niet zwanger zijn, dat was het rare er net van.
    de bloeding is 22 december begonnen en heeft een week geduurd dus dan zou ik nooit nu rond de 6 weken zwanger kunnen zijn.
    We zullen vanmiddag horen hoe lang het nu is, en of het 1 of 2 zijn.
    Het is dus nog wel heel vroeg en natuurlijk nog een groot risico dat het nog mis kan gaan.
    Maar daar gaan we maar niet vanuit natuurlijk.

7. cristi

cristi Lid

15 jan 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je diass!

8. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Gefeliciteerd en succes vanmiddag hopend op een goede afloop.

9. cristi

cristi Lid

15 jan 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je kittycat!

Dat hopen wij ook.

10. cristi

cristi Lid

15 jan 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben weer heen geweest voor een echo maar helaas nog geen kloppende hartjes kunnen zien.
    Er waren nog wel 2 vruchtzakjes te zien maar waren eingelijk niets gegroeid en ze waren nog leeg.
    Dat leek de genaecoloog eingelijk niet goed toe. Maar ik moest weer gaan bloedprikken om te kijken of de hcg waarde nog weer was gestegen en dan volgende week weer terug komen voor een echo.
    Nog weer een weekje in spanning afwachten.

( Heeft iemand hier ervaringen mee?? Dat het vruchtzakje in een week niet is gegroeid en daarna wel weer? Het is waarschijnlijk nog een prille zwangerschap van +- 5 a 6 weken)

11. Jasm

Jasm Actief lid

30 jan 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo cristi,

Bij mijn eerste zwangerschap was ik in verwachting van een tweeling en ik bloede ook maar dat was innestelings bloeding, ze konden eerst ook niks zien alleen 2 lege zakjes toen was ik ook 6 weken zwanger 2 weken later moest ik weer heen omdat het te vroeg was toen zagen ze 1 hartje kloppen en in het andere zagen ze wel wat zitten maar geen hartje, 1 week later ben ik dat vruchtje verloren en bleek dus dat het vrucht je dat is blijven zitten 2 weken niet gegroeid was. het is nu een gezonde jonge van 6 jaar

12. Lisha

Lisha Lid

2 nov 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een apart verhaal. Mijn moeder is nog drie maanden ongesteld geweest toen ze zwanger was van mij en een vriendin van me heeft dat ook meegemaakt, dus dat was me wel al bekend, maar de rest van het verhaal........

Succes!

13. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Gefeliciteerd!!

ik ben benieuwd hoe het nu met je is?

14. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Spannend..... benieuwd hoe t met je is.....

Deel Deze Pagina