Bij deze kan ik het eindelijk vertellen. Wij zijn op dit moment 8 weken en 1 dag in verwachting van ons eerste kindje ... Pff het is nu nog ff spannend... ben blij als de eerste 12 weken omzijn .
thnx voor de berichtjes.... De mensen hier zijn een stuk enthousiaster dan mijn schoonouders hahaha . Heb tevens ook geprobeerd een banner aan te maken maar hij wilt deze om de 1 of andere reden niet opslaan of het kan ook aan mij liggen
had je wel de goede banner die moet je kopieren en dan plakken in het tekst veld van je instellingen heb er ook oorlog mee gehad niet in de onderste twee balken duurde bij mij ook ff voordat ik het door had
En super gefeliciteerd met de zwangerschap ik hoop dat je je goed voelt ik ben momenteel zo brak als een mandtke ( ook een niet geplande zwangerschap en al helemaal niet meer verwacht )
@ madeliefje1987: mijn eerste echo heb ik al gehad.. was op 24 Januari en was toen net is langer dan 7 weken zwanger.. Hartje was ook al goed te zien.. nu op 14 Februari krijg ik mijn 2de echo. @ Jasm: die banner is inderdaad een kriem... maar gelukkig heb ik hulp gehad van mama in spe ... hopelijk doet hij het nu.. maar voor de rest wel goed alleen ben nu snipverkouden geraakt.. dan maar ff zo uitzieken zonder enige medicatie