Wow, wat een super goed nieuws ! Van harte gefeliciteerd!! Echt heel bijzonder dat jullie er nu toch nog een kindje bij mogen krijgen. Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt!
Wauw, wat bijzonder!! Ongelooflijk!! Ik wens je een geweldige, voorspoedige en heerlijke zwangerschap toe!! Van harte gefeliciteerd!!!!!!;:-D
3 jaar mmm, helemaal tegen het plafond gespoten met hormonen, na de zoveelste icsi zwanger, moeder geworden van tweeling. Binnen een jaar weer 2 icsi behandelingen zonder succes. Onvruchtbaar verklaard omdat ik geen eireserve had. Weet je wat het moeilijkste was??? Accepteren dat t gedaan was, dat ik nooit meer zwanger zou raken. En mijn wens was echt een obsessie. Natuurlijk was ik dolblij met mijn tweeling, maar ik wilde zoooo graag nog 1 erbij... Het heeft jaren geduurd voordat ik me er rustig onder kon voelen, dat ik er zelf klaar mee was. De gyn weigerde nog een icsi behandeling te doen omdat het "kansloos" was. En dan nu..... Spontaan....onverwacht...een eitje.... En ook nog een vruchtbaar eitje.... Op het juiste moment...op de juiste plaats... Ik kan het zelf nog niet geloven...
@Nic wauwww gefeliciteerd meis!!! jouw verhaal geeft me weer hoop...werd er emotioneel van!!! ik heb helaas nog geen kinderen maar heb al jaren n kinderwens, maar manlief was er nog niet klaar voor...we zijn al vanaf vorig jaar bezig en ben al zo'n 3 jaar van de pil af maar we hadden meer zoiets als t komt dan komnt t...mja vanaf eind vorig jaar weet ik er ook meer van en begon mn ei te voelen!! heb helaas 2 rondes terug ook n vmk gehad en test op dag dat ik ongi was geworden nog in de avond positief!! mja door de stolsels en kleur bloed twijfelde ik en heb ik dus nog getest anders zou ik gewoon van n ongi uitgaan. Nu vandaag weer getest en negatief helaas...mn nod is pas over 2 dagen en zit nu op 12dpo dus t kan nog wel maar soms denk ik wel eens mss is t niet weggelegd voor ons en ben ik zo verdrietig en iedereen om mee heen wordt maar zwanger :S maakt me zo onzeker!! maar ik hoop dat t voor ons ook raak mag zijn en denk dan weer wat zit ik nou te zeiken terwijl er zoveel vrouwen er al jaren mee bezig zijn....mja we willen allemaal die kinderwens in vervulling laten gaan!! ik heb nu ook last van buikpijn onderin en af en toe maagzuur en zere borsten, helaas zegt dit niks omdat ik ook PMS heb ik moet maar geduldig afwachten!!! wel heb ik deze ronde voor t eerst geen testdrang en wou vandaag zelfs nog niet testen maar goed omdat t vaderdag is zou t wel n leuk kado'tje zijn toch....Maar wonderen bestaan dus echt en hoop echt dat t ooit gaat lukken voor ons!!! ik hoop dat iedereen hier straks n mooie test in handen heeft en voor de zwangeren...geniet er maar lekker van dames!!!!