Ik weet al een aantal weken dat ik zwanger ben: superblij, maar wel heel voorzichtig. Het is namelijk vlak nadat ik gestopt was met de pil gelukt en dat ben ik uit mijn omgeving niet gewend: de meesten die ik ken hadden namelijk veel moeite met zwanger worden. Hierdoor heb ik eerst steeds ook gedacht: het zal wel niet goed gaan, het gaat te makkelijk.. Vandaag had ik de eerste afspraak voor de 8 weken echo, dus eindelijk een bewijsje dat alles goed ging... en óf het goed ging!! Ik ben namelijk al verder dan ik dacht: 11 weken + 6! Ik kan bijna niet wachten om het íedereen te vertellen (maar het moet nog wel even). Heb het vandaag wel al mijn baas verteld: ik moet namelijk morgen meteen terugkomen voor de officiele intake en om nou te zeggen van 'tsja ik moet weer naar de huisarts maar het is niets ernstigs...' dat wordt dan ook niet echt geloofwaardig Maar gelukkig is er dit forum, kan ik het in ieder geval al heel veel mensen vertellen: Ik ben zwanger!!
Zo schiet jij lkkr makkelijk door de 12 weken heen, heerlijk voor je want die duuren zoo lang , geniet ervan , kan niet wachten tot volgende week vrydag dan heb ik mijn termijn echo en kan ik het iedereen vertellen , verschrikkelijk om het geheim te houden haha
Dat zou ik ook wel willen, bij de echo al een stuk verder zijn dan gedacht! hihihi Gefeliciteerd hoor!
van harte! wel leuk dat je verder bent dan je dacht... moet je minder lang wachten om het van de daken te schreeuwen