Joepieeee. Eergisteren een extreme tuurtest en nu vandaag een veel duidelijkere streep! Ik ben zwanger!!! Had 13 juli al ongi moeten worden maar dat bleef uit en veel negatieve test veder is ie nu dus eindelijk positief!!!!!
gefeliciteerd, ik had de vorige twee keer ook een hele late test, waarschijnlijk een late eisprong, kan dus zomaar zijn dat je bij de termijnecho iets minder ver bent omdat je dus niet van je eerste cyclusdag kan uitgaan, maar wat geeft dat, hij is positief !!! top
Whaaattt, dat is een late positieve test, late eisprong dan zeker. Maaaaaaaaaaar wat maakt het uit, GEFELICITEERD!!! Geniet ervan!
Hey mama tuttebel GEFELICITEERD, ik had het een beetje omgekeerd. Ik ging er vanuit dat ik niet zwanger was, omdat ik pcos heb. Toch test gedaan om zeker te zijn, was 4dgb overtijd (had gelukkig ondanks pcos een regelmatige cycli) en mijn test was extreem positief. Ik geloofde mijn ogen niet, ben wel 10x van mijn bed naar de badkamer gelopen voordat ik mijn vriend durfde te bellen op zijn werk. En hij was onverwacht onwijs blij!!! We waren niet bewust bezig en vanwege pcos hadden we zoiets van nou ja kans is toch klein dat ik natuurlijk zwanger zou worden, dus je we nemen het niet zo nauw met rekenen. Ik zou eind april 2014 waarschijnlijk een vast contract krijgen en nu ben ik begin april uitgerekend... Maar ben echt super blij voor je!!! Liefs lysette