Kan gewoon een beginnende blaasontsteking zijn uiteraard. Meestal gebruik ik zo nu en dan een vaginale douche maar is dat nu slim om te doen? Ben als het goed is 3dpo dus nog geen innesteling geweest. Iemand een idee?
Ja, ik had dat ook deze ronde! Vanaf 3 dpo.. Het is bij mij bij druk op mn blaas gebleven, geen echte heftige ontsteking geworden. Het was bij mij ook heel wisselend, dan weer wel last en dan was het weer weg.. heel apart.. Over 4 dagen nod, dus geen idee of het ergens een voorteken van is geweest
Hele dag al een raar gevoel onderin de buik. Nu moet ik zeggen bedacht me net dat ik minder heb gedronken als normaal, maar dat een blaasontsteking zo snel ontwikkeld zou ik raar vinden. nu even wat meer koppen thee naar binnen werken Grappig dat jij hetzelfde had. en echt voortekenen denk het niet hoor, lijkt me wat vroeg. Maar prettig is het niet
ik heb dat probleem ook ik heb zoiezo al snel een blaasontsteking en dokter vertelde mijn toen veel blijven drinken dan spoel je je blaas meer en minder kans op blaasonsteking
Klopt daarom drink ik erg veel koppen thee op dit moment haha. Maar goed moet maar even , even goed spoelen.
Oh bah, ik ook! Ik heb al heeel vaak blaasontstekingen gehad maar sinds een jaar is het eindelijk rustig. Nu heb ik dat gevoel weer, en ik heb een preventief kuurtje thuis liggen, maar daar staat in de bijsluiter dat je hem absoluut niet mag gebruiken bij zwanger worden/zijn. En ik zit nu precies in m'n vruchtbare dagen.. Even doorbijten dus maar
vitamine C bruistabletten (die van 1000mg) kunnen ook nog helpen om een beginnende blaasontsteking op tijd weg te werken (in combinatie met veel drinken). Vitamine C is een zuur, 1000mg is te veel, dus de rest plas je uit en bacteriën in je blaas houden niet van zuur. en de standaard nitrofurantoine mag je tijdens de zwangerschap gewoon gebruiken (alleen de laatste weken niet). de monuril wordt in het eerste trimester afgeraden. Je kunt dus altijd je huisarts bellen voor een andere kuur als het doorzet
Dan ga ik maar even wat vitamine c slikken, een overdosis hopelijk werkt het, niet zoveel zin in de huisarts. ..
Zit nu maar aan de paracetamol en straks nog een keer vitamine C. Drukkend gevoel daaronder is niet prettig haha. lekker warm houden en maar rustig aan doen vandaag.
Veel spa rood drinken hielp tijdens mijn laatste blaasontsteking ook erg goed. Evt kun je wat citroensap toevoegen aan een grote kan met water, ook ivm de vitamine C
Nog steeds wat last maar anders dan gister. Ken het drukkende gevoel niet bij een blaasontsteking, het vele moeten plassen valt eigelijk ook nog wel mee, kijk het nog even aan en anders vrijdag huisarts
Hoi hoi, ik heb dit ook gehad. Geloof zo'n 2 maanden terug. Had steeds drang om te plassen en had zo'n blauwe plekken gevoel. Ik heb toen ook pijn bij het vrijen gehad en toen heb ik de huisarts gebeld. Kon de volgende dag wat urine brengen, kwam niks uit. Nog een keer urine gebracht, kwam ook niks uit. Het gevoel was toen weg. Dus toen vertelde de huisarts mij als het weer terug komt weer bellen. Het is niet meer terug gekomen. Dus wat het nu geweest is? Geen idee. Maar het hoeft dus niet altijd een blaasontsteking te zijn! Liefs
Misschien een rare vraag hoor maar waarom een vaginale douche bij beginnende blaasontsteking? Dat zijn naar mijn weten andere gangetjes
Correctie... het was begin september dat ik mijn urine heb weggebracht. Ik ben ook benieuwd of je nu wel of niet een blaasontsteking hebt.
Geen idee eigelijk haha, dat heb ik altijd gedaan, niet speciaal voor blaasontsteking hoor, maar om het sperma weer weer weg te halen bijvoorbeeld maar omdat ik het alweer een tijdje niet gedaan heb ivm het zwanger worden dacht ik spoelen kan vast geen kwaad
Helaas weet nog niks, wat witte bloedlichaampjes gevonden verder nog niks, dus staat op kweek en morgen weer bellen. Scheelt weer als het een fikse ontsteking was geweest hadden ze het wel gezien