Toch zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door itsaboy1981, 26 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itsaboy1981

itsaboy1981 Actief lid

21 jun 2014
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onlangs heb ik een borstontsteking gehad. Bij de huisarts zei ik dat ik een dag over tijd ben. Hij zei: is normaal want je hormonen zijn in de war (had ook een schimmelinfectie erbij :x ). Ik had de dag van nod getest: Niks! Dacht: o het is niet zo! En ik voelde ook helemaal niks van symptomen. Wel rond de vermoedelijke innestelingsdag bandenpijn, maar dat verdween weer. Ik dacht: ik voel het heus wel als het zover is, want ik weet hoe het voelt. En dit keer geen innestelingsbloeding, zoals bij de vorige keer. Nu, twee weken later toch maar getest: een hele dikke vette streep!

Ik geef nog borstvoeding aan m'n zoontje van 2, dus denk: m'n melkklieren zijn al "aangemaakt" dus misschien voel ik daarom wel niks aan mijn borsten? Want dat was de eerste keer zo duidelijk aanwezig.

Ook niet misselijk of zo... (nog niet?). Bij de vorige zwangerschap begon dat met zes weken en dan na 15 uur s middags. En s nachts als ik (natuurlijk) moest plassen, ook dan voelde ik m'n borsten.

Ik moet er nog aan wennen aan het idee en hoop dat het goed blijft gaan! Ben ook wel blij, maar nog een beetje stil ervan... Herkenbaar voor anderen?

Wat kan je lichaam je dan bedotten! Je denkt dat je het weet... Ik heb me ook weer aangemeld voor moeders voor moeders trouwens!

2. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd!!:D:D

3. itsaboy1981

itsaboy1981 Actief lid

21 jun 2014
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Lilo88, we ontlopen elkaar niet vreselijk veel qua zwangerschapsduur zie ik aan je banner of ticker (of hoe het ook heet). Ik ben 6wk+5 dagen. Jij ook van harte gefeliciteerd! Doe je ook mee aan moeders voor moeders?

4. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap gewenst!

5. Lauren1984

Lauren1984 Bekend lid

15 feb 2014
    563
    0
    16
    Overijssel
    Gefeliciteerd!!!

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    gefeliciteerd! elke zwangerschap kan totaal anders voelen/verlopen. dus dat is dan even wennen ;)

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina