Mijn zoon is bijna 6 maand oud en ik zit nu een maand aan de pil. Hiervoor heb ik altijd de pil geslikt en nooit geen zwangerschap. Nu ben ik net ongesteld geweest, vorige week donderdag begon het en ik heb nu nog "na vegen", eergisteren de pil vergeten, gister heb ik een dubbele pil geslikt. Vanmorgen misselijk wakker geworden en vanmorgen met het wandelen moe. Eerst dacht ik dat het door de dubbele pil kwam. Helaas ook een ander stemmetje die iets anders roept. Ik heb vanmorgen een test gedaan en zo net weer, die van vanmorgen een licht duidelijk lijntje te zien en ik hoopte dat ik het mis had maar op de zojuist genomen test een iets onduidelijker lijntje maar zeker roze en te zien.. Wat moet ik hier mee ? Ik ben gewoon ongesteld geraakt is dit nog een lijntje van een miskraam ? We hebben vorige week sex gehad, dus dat kan niet, 2 maanden geleden condoom gescheurd maar ook toen gewoon ongesteld geworden ( dat zonder pil ) en nu deze maand met pil.
Zijn inderdaad ovulatietesten en die geven hier inderdaad ook bijna altijd een streepje doorheen de cyclus
Hahahaha geen paniek... dit zijn ovulatietesten en geen zw testen Deze geven altijd een licht 2e streepje (ja ook tijdens de pil, zelf gechecked)
Hahaha sorry moest even net echt hardop lachen! Totdat ik die paarse dop zag dacht ik he dat zijn toch ovulatie testen van de action