Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Ik heb het voor je opgezocht. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... ng&start=0 Liefs wolly
Hee! Ja ik zag het in je album! Leuk zeg! Je had ook al snel een buik, dat heb ik nog niet zo erg hoor ben nu bijna 14 weken en merk het wel aan me broeken maar verder zie je het niet echt overdreven ofzo
Ja ik had al snel een buikje. Maar kon ook met6 of 7 weken mn broeken niet meer dichtkrijgen en liep toen al in positiebroeken.
Lekker toch! Dan weet je in ieder geval zeker dat er iets zit! Ik heb 11 april een 15 weken echo, vind het wel spannend hoor!
Het zal allemaal vast goedzitten. Ben je spontaan zwanger van een tweeling of ook met medische behandelingen? En weet je al of ze 1 of 2 eiig zijn? Mijn meiden zijn 1eiig!
Van harte gefeliciteerd naamgenote met je tweelingzwangerschap.. Zelf ben ik nu 26 weken zwanger van een tweeling...we weten dat het meisjes gaan worden... Susi
Ja ik was gelijk zwanger nadat ik gestopt was met de pil! En nee dat weet ik nog niet, bij de eerste echo zeiden ze dat het 2-eiig was, maar toen ik het vroeg in het ziekenhuis zeiden ze dat ze dat alleen weten als het een jongen en meisje zijn of aan de hand van een onderzoek. Dus het kan nog 1-eiig zijn ook, ben benieuwd of volgende week kunnen zien of het meisjes/jongens zijn!
Dag Suzanne! Gefeliciteerd met deze 'dubbele' zwangerschap! En zoals je kunt zien, ben ik ook in blijde verwachting van een tweeling, heel waarschijnlijk tweeeiig. Als je je uitgerekende datum weet, kan je je ook nog aanmelden bij een van de bevallingsforums, zoals waar ik bij zit, de septembermama's of in jouw geval denk ik de oktobermama's. Veel plezier!
Ja ik ben 2 oktober uitgerekend dus net geen septembermama, maar je weet het nooit natuurlijk met een tweeling!
Gefeliciteerd met je zwangerschap Ik ben zelf ook zwanger maar weet nog niet of het er 1 of 2 zijn komt namelijk bij mijn moeders kant vaak voor en het slaat een generatie over..dus dan kan ik nu wel eens aan de beurt zijn hihi