toch zwanger?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door marliesk, 9 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marliesk

marliesk Lid

9 apr 2008
    6
    0
    0
    arnhem
    hallo, ik heb ook een vraagje, ben 21 februari gestopt met de pil, werd toen pas 2 maart ongesteld voornamelijk bruin bloed. daarna niks meer maar wel veel plassen duizelig bolle buik, vreemde smaak in mijn mond kramp in de buik en moeilijke stoelgang. dus een test gedaan maar negatief, week later weer een test gedaan weer negatief, nu ging ik 5 april weer een beetje bruin bloed verliezen maar heel weinig en dit duurde tot 7 april, kan ik toch zwanger zijn dat ik de tests te vroeg heb gedaan of is dit gewoon ontpillen? ohja en tijdens de sex is mijn vagina zo droog dat het bijna niet gaat. en tampons krijg ik er ook niet in erg vaag allemaal.

groetjes marlies

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi Marlies,

Het zou kunnen dat je zwanger bent en dat je inderdaad te vroeg hebt geteset maar ik denk dat de klachten die je beschrijft afkomstig zijn van het ontpillen en het zelf weer opgang moeten komen van je eigen cycles.

Imke

3. marliesk

marliesk Lid

9 apr 2008
    6
    0
    0
    arnhem
    dank je wel voor je snelle reactie, nou dan wachten we maar gewoon af tot volgende maand. misschien dat het dan duidelijker word. word nu gek van me eigen lichaam. Heb dit bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet gehad, toen was ik mooi regelmatig ongi.

Deel Deze Pagina