toch zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door cat2, 29 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Ik heb al een hele tijd het idee dat ik zwanger ben.

Een tijdje geleden kreeg ik last van erge buikpijn. Ik heb dit weleens vaker. Als ik dan naar de dokter ga kan hij nooit iets vinden en zijn mijn klachten weer over, meestal naar 1 week. Nu had ik hetzelfde. Weer last van buikpijn, ik dacht aan buikgriep. Ben niet naar de dokter geweest en na een week was het weer weg.

Maar daarna heb ik 2 dagen een heel raar gevoel in mijn buik gehad. Het was net alsof ik een heleboel vlinders in mijn buik had en de hele dag in een achtbaan zat. Dit heb ik nog nooit gehad. Maar ook dat gevoel ging weer weg na die 2 dagen.

Daarna begon ik last te krijgen van misselijkheid. Eerst alleen 's avonds. Later ook overdag. Kreeg ook echt kotsneigingen. En de hele dag last hebben van winderigheid en boeren laten. (sorry) Deze dingen heb ik normaal gesproken dus nooit. Het misselijk zijn is inmiddels weer minder.

Ik zit sinds een half jaar aan de pil. De laatste keer ben ik ook gewoon ongesteld geworden. Ik kan dus eigenlijk helemaal niet zwanger zijn. Toch lees ik ook over mensen die ondanks de pil zwanger zijn geworden. Ik ben bang dat dat bij mij ook is. Ik heb al een paar keer overwogen een test te gaan halen, maar doe het dan uiteindelijk toch maar niet.
    Zijn er mensen die bovenstaande dingen herkennen als symptonen van zwangerschap?

2. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Nou, het klinkt wel erg herkenbaar (vooral dat achtbaan gevoel en vlinders in de buik). Dat had ik tijdens mijn vorige zwangerschap.

Als ik jou was zou ik echt een test doen. Is het zo dat je zwanger bent dan meteen die pil de deur uit! Want dat is niet goed voor je kindje.

Succes meid

3. cat2

cat2 Niet meer actief

Dat van die vlinders, had je dat in het begin? Ik lees tot nu toe alleen maar vanaf 20 weken of zo.

Inmiddels heb ik ook last van rugpijn laag in mijn rug en last van mijn tanden. Heb ik normaal gesproken nooit last van. Dat van die vlinders heb ik behalve die 2 dagen niet meer gehad.

4. Niet meer actief

Testen zou ik zeggen.. dan weet je waar je aan toe bent.

Maar je bent sinds een half jaar aan de pil. Niet een pil vergeten? Wat voor anticonceptie had je daar voor?
    Wil je graag zwanger worden?

liefs Mara

5. cat2

cat2 Niet meer actief

nee ik ben niet bezig met zwanger worden eigenlijk.

Ik ben ook geen pil vergeten. Ben daar altijd heel stipt in.

Inmiddels heb ik getest en ben volgens de test niet zwanger. Maar omdat ik nog aan de pil zit vraag ik me af wanneer ik dan het beste kan testen. Ik bedoel, overtijd ben ik niet want ik krijg nog gewoon elke maand die onttrekkingsbloeding. Ik krijg die over ruim een week weer. Kan ik dan beter daarna testen?

Deel Deze Pagina