Heeii, ik zat met iets en wil graag jullie mening erover. Ik ben gestopt met de pil sinds juni om precies te zijn werd ik 26 juni voor het laatst ongesteld. Ik had voordat ik met de pil begon een cyclus van 21 dagen. Nu weet ik dat mijn lichaam aan het ontpillen is en dat het nog even op zich kan laten duren, Ik heb sinds een week last van ; vaak moeten plassen maar niet veel, heel veel honger maar als ik eenmaal eet dan hoef ik na een paar happen al niet meer,een opgeblazen gevoel, veel last van witte vloed waar ik normaal amper last van heb. & ook zijn mijn borsten gegroeit en jeuken mijn tepels. Nu zag ik dus gister dat ik al 12 dagen overtijd ben,waar ik eerder nog niet op had gelet. Mijn zwangerschapstest gaf negatief aan gister. Wat ik natuurlijk jammer vond, wel hoor ik steeds vaker dat meiden het vaker hebben dat de eerste paar testen negatief zijn omdat het hormoon dan nog niet te zien is,als jullie dit alles zo lezen wat ik jullie indruk dan ?
Ik denk eerder dat je lichaam nog bezig is om zelf een cyclus op te bouwen (ontpillen). Als de test negatief is geweest, kun je nu niks anders doen dan nog even afwachten.
jaa idd aan de ene kant denk ik aan het ontpillen maar aan de andere kant het zijn wel symtomen van zwangerschap.
ik heb ook bijna elke maand symptomen, maar nie zwanger. misschien gewoon een langere cyclus: ik heb er ook gehad van 34 en 38 dagen
het kan een lange tijd duren voor dat je cyclus weer hellemaal op gang is ik heb het de eerste maanden ook gehad dat het lang duurde voordat ik ongi werdeerste maand was ik zelfs iets van 45 dagen overtijd dus ja als je aan de pil bent geweest moet het gewoon allemaal weer even op een rijtje worden gezet van binnen en dat kan even duren maar kan ook kort duren bij mij duurde het 2 maanden dat alles weer een beetje op orde was.
Het gebeurd inderadad wel eens dat vrouwen te vroeg testen en de test dan eerst negatief is. Maar 14 dagen overtijd en nog steeds negatief...dan denk ik het helaas niet. Na het stoppen van de pil heb je eerst een ontrekkingsbloeding hierna moet je lichaam uit zichzelf ongesteld worden...dit kan bij sommige best lang duren helaas
Ik denk dat het ontpillen is, je zit pa op dag 34, het duurt een behoorlijk tijdje voordat je cyclus op gang is.. En is inderdaad je 2e post over hetzelfde onderwerp.. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=103125
Trouwens, nu begint het mij te dagen, Simoons16, het lijkt wel of jij alle forums aan het spammen bent! Op een ander forum kwam ik jou tegen (weet bijna zeker dat jij het bent) onder de naam simone14. hier plaatste je allemaal echo's die van internet waren gehaald.... Waarom doe je dit?