innesteling ?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Inger1979, 28 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hey meiden,

ik heb continue een gevoel in mijn onderbuik. Een soort eisprong - menstruatie gevoel maar dan op 1 plek, het straalt ook door naar mijn been en ik weet niet goed hoe ik moet gaan zitten en volgens de calculator heb ik vandaag de innestelling.

Zou het dan toch echt zo zijn?! :D

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik wil je niet erg teleurstellen, maar kan het je ei niet zijn? misschien is ie een paar dagen later?

3. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hoi, het kan niet mijn ei zijn (alles kan natuurlijk ;)) maar volgens de ovulatie testen heb ik die vorige week gehad...

groetjes Inger

4. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

veder niemand een ideetje? :)

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Het kan van alles zijn.
    Niemand die jou kan vertellen dat je nu werkelijk een innesteling hebt.
    Het kan ook zo zijn dat je ei niet bevrucht is en dat je bm die nu aan het afstoten is.
    Je kan dus niks anders doen dan afwachten helaas!

Maar hoop voor jou natuurlijk dat het een innesteling is :D

6. bolleke25

bolleke25 Actief lid

26 jun 2008
    125
    0
    0
    hoop voor jou dat het je innesteling is! :)

7. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Het liefst zou je gewoon even in je buik kijken.

Heb ook al een paar dagen last van mijn buik en dan hoop je toch dat het raak is.

Weet ook niet of je een innesteling kan voelen of door iets van merkt.

8. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    de een merkt het wel en de ander merkt helemaal niks. Mijn ervaring is dat als je ect bezig bent voor een kleintje je van alles voelt maardat het niks te maken heeft met een zangerschap maar meer met het moeten en willen voelen enzo.
    Ikzelf probeerd eok elke maand te kijken hoe mijn cyclus liep en en of ik iest voelde en dat was oo ksoms wel zo maar helaas geen positieve test. De eerste maand dat ik dacht...ja dag....we gaan nu maar onze zinnen verzetten en niet bewust er mee bezig zijn (mede door sterfgeval in de familie) Is het gelukt onze zinnen te verzetten. Was ik zwanger. Niks gevoelt van een eisprong of innesteling.

9. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Bedankt voor jullie reacties! Nu vandaag voel ik helemaal niks meer. Wel wat gevoelige borsten dus dat is opzich een goed teken ;) maar indd ik weet dat ik er minder mee bezig moet zijn maar ik kan dat niet zo goed... :( helaas, ik doe echt mijn best ;)

Liefs Inger

10. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Ik kan dat ook niet hoor.

En ik weet ook niet of het nou echt invloed heeft, al zeggen ze dat wel altijd.

Met mijn dochter was ik er ook heel erg mee bezig en toen werd ik ook gewoon zwanger.

Deel Deze Pagina