Nadat wij ons zoontje hebben moeten verliezen vlak na zijn geboorte (17-11-09) mag ik jullie vertellen dat ik inmiddels weer zwanger ben van een broertje of zusje!! Wat zijn wij blij! Wat is het toch vreemd om na alle shit van de afgelopen 4 maanden, je nu weer te mogen richten op de toekomst... Het komt vast allemaal wel goed maar vanuit een roze of blauwe wolk staan mijn beide benen toch nog wel heel stevig op de grond... liefs
GEFELICITEERD!!! Geniet er van, elke dag een beetje meer! Vlinderkus voor je kleine mannetje* Groetjes
Super gefeliciteerd en fijn dat jullie je weer op de toekomst kunnen richten. Geniet van je zwangerschap
Gefeliciteerd! Iets wat je ''verplicht'' om naar de toekomst te kijken gaat het verleden stukje bij beetje een plaatsje geven. Dat er maar vele zonnestralen mogen blijven volgen
gefeliciteerd meis! Ga er lekker van genieten! denk dat je zoontje daarboven heel trots zal neerkijken op zijn broertje/zusje die onderweg is!
Gefeliciteerd,probeer ervan te genieten, het is jullie gegund dat jullie nu een gezond kindje in je armen zullen kunnen sluiten in december...