Hallo ladies!! Mijn zoontje wordt volgende maand 1 jaar!!! Wat vliegt de tijd!!! Hij gaat naar de creche en ik wil graag traktaties maken voor de kindjes. In zijn groep zitten kindjes van 0 t/m 4 jaar. Heeft er iemand leuke idieeen?
Ik had eierkoek piraatjes gemaakt. Kijk maar even bij: traktaties Piraat van eierkoek - www.party-kids.nl Voor de beschrijving en benodigdheden. Is gemakkelijk te maken en ook nog voor een deel gezonder dan al dat snoep. Groetjes
ik had minikrentebolletjes ingepakt met rode (transparante) folie...daar met zwarte stift stippen en een kopje op getekent en oogjes er op geplakt zie hier het resultaat
Die zijn leuk zeg!! Doe onthoud ik voor mijn dochter dr 2e verjaardag! Waar koop je die mini krentenbolletjes?
wij hebben toevallig vandaag getrakteerd voor onze zoon die 1 geworden is. Ik heb soepstengels voor de helft met boter besmeerd en dan vruchtenhagel erop. Vervolgens in een doorschijnende folie gerold en dicht geknoopt. Het was erg stil aan tafel dus de kids vonden het wellekker geloof ik hihi.Zie hier het resultaat. Bekijk bijlage 120997
Bij ons op de creche, ook een verticale groep, zijn de "toetjes" gewilde en vaak gegeven traktatie.. De echte Danoontje, maar ook wel van ieder willekeurig merk.. Soms bij Action nog een klein beertje o.i.d. erbij....
euh de folie had ik bij de boekhandel vandaan....was wel vlak voor kerst dus of het nu nog te krijgen is ??????
Over 3 weken wordt mijn dochter ook 1 jaar. Dus ik lees even mee! Ik denk dat ik deze ga maken: traktatieskoekiemonster - www.party-kids.nl Koekiemonster met koekjes in zijn mond. Voor de jongsten stop ik er denk ik een Nijntje koekje in, voor de oudere kinderen zo'n zakje met koekjes. Maar er staan op deze site nog wel meer leuke ideeen. Voor het jaar erop
@Mandy: waar heb je de badeendjes vandaan? IK had gezocht bij Wibra en Zeeman maar daar hadden ze niet.
van de big bazar in roosendaal ze zaten per zes verpakt, wat ze kosten weet ik eigenlijk niet meer groetjes
Toen mijn dochtertje 1 werd had ik van die kleine boekjes gekocht en dat samen met een bakje appelmoes, nijntje koek en rozijntjes ingepakt.
De Xenos heeft ze ook. Toen J. één werd had ik van bakjes Frutapura, lege puddingbakjes en een kaarsje 'taartjes' gemaakt (ze zat op een babygroep).
Ik lees ook even mee. Beau word over 4 weekjes ook 1 jaar. Had zelf wel al een tip van iemand gekregen om gekleurde visjes van papier te maken. Tussen 2 visjes een doosje rozijntjes plakken. Dropveter er door heen en dan vast maken aan een soepstengel. Vishengeltjes dus.