toddler site problemen

Discussie in 'Baby homepages' gestart door Yellowsun, 28 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ik houd al vanaf het begin een site bij op toddler.Maar na een jaar krijg ik ineens allemaal problemen.Foto`s die niet geupload kunnen worden.Of als je een foto upload dat er gewoon een wit vlak met een kruis erin staat die je vervolgens niet meer kan verwijderen.Ik vind dat echt jammer,want schijnbaar kan je binnenkort je site in een boekvorm bestellen en dat wil ik heel graag.Ik heb al veschillende mails naar de beheerders geschreven maar krijg daar gewoon geen antwoorde op.
    In het begin heb ik er totaal geen problemen mee gehad.Het lijkt wel hoe meer erop staat hoe meer problemen je ermee krijgt.
    Nog meer mensen die dit hebben??

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik heb er ook last van
    ik heb ze al een paar x gemaild maar je krijgt niet eens een mailtje terug met : we zijn ermee bezig ofzo

grrr zit er aan te denken om over te stappen naar een ander soort site
    maar welke?...

3. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ja maar dan moet je ook weer alles opnieuw gaan maken,
    Ik ben zo bang dat ik dan alles kwijt ben van 1 jaar.Ik wilde het graag in een boek laten afdrukken zodat hij het als hij later ouder is en misschien zelf kinderen zou hebben na kan lezen.Mijn ouders zijn er niet meer en ik kan dus helemaal niks vergelijken met hoe ik zelf vroeger was.Maar idd een andere site en een avondje knippen en plakken...Iemand tips voor een andere site??

Deel Deze Pagina