Ik heb al aardig wat dingetjes geintroduceerd en het is duidelijk dat Ymke het een lekkerder vindt dan het andere... Ben op zoek naar een beetje inspiratie, dus wat staat op 1 bij jouw kindje? Bij Ymke momenteel mango!
Van de fruit eet hij alleen maar manderijnen, de rest weigerd die Groente is toch bruine bonen het lekkerst Groetjes Anita
mango staat werkelijk op een, meneer eet een hele met gemak op en dan nog zeuren als het op is WAt hij van de week ook erg lekker vond waren nectarine's met een lange vinger en 2 nijntjes koekjes erin. Ik had het verdeeld want naar mijn idee was het teveel, nou meneer at het met gemak op Verder vind hij aardappels ook erg lekker
Hier is tot nu toe alle fruit helemaal joepie, niet 1 bepaalde soort waar ze het meest warm voor loopt. Qua warm eten doet aardappel met witlof en appel het hier erg goed. Maar eigenlijk eet ze over het algemeen wel lekker van het meeste wat we haar voorzetten (en nu maar hopen dat het zo blijft ).
Alles, op rijstwafels na. Hij heeft vandaag een likje van mijn ijsje gehad, hij vond het heerlijk (heeft hij nog nooit eerder gehad) Zo leuk om te zien
ja mango hier ook terwijl ik het zoooo vies vind! En banaan is ook lekker hmm eigenlijk vindt hij alles wel lekker geloof ik ( nog wel!)
Het wisselt nogal ... maar broodkorst gaat er altijd in (met smaak). Fruit is bah ... ook de mango en zelfs brood met mango wordt afgewezen . Courgette, paprika, brocolli, aardappel en wortel is lekkerrrrr
Om maar weer even te bewijzen dat ze fruit echt niet lekker vindt: de appel wordt 3x naar de mond gebracht ... heeeeeel vies kijken ... en voor de rest wordt er geknepen en gesmeerd met de appel
hmm dat paprika ga ik eens proberen, ben zelf gek op paprika! Ymke eet alles wel qua fruit, van het een maakt ze meer een smeerboel dan van het ander. Mango kan ik geven zonder slab, dat gaat helemaal op
Mjamjam-mango met banaan is een succes, net als bramen met banaan. Qua groenten is ze gek op doperwtjes, maar de bloemkool gisteren ging er ook heel goed in. Estelle is geen moeilijke eter, doet keurig haar mondje open. Maar tomaat... dat vindt ze echt vies! Ze zegt zelfs 'bah' op een gegeven moment.
hier is qua fruit het gouden trio de favoriet liga-banaan-sinaasappel maar ook ander fruit gaat erin als jeweetwel groente is nog een beetje zoeken maar witlof-appel en broccoli-aardappel scoren hoog, wel wordt groente altijd vantevoren geproefd incl. een heel vies gezicht bij het eerste hapje en daarna bunkert ie toch gewoon alles op
Ik zou het niet weten! Hij eet alles! En nergens trekt hij een vies gezicht bij. Dus kan dr ook niet echt achterkomen wat zn lievelings eten is, hihi..