hallo eveline, mijn dochtertje is nu 6,5 maand en ze krijgt dit: 6.30 fles 200 9.30 fruithapje (meestal een heel potje) 12.00 fles rijstebloempap 180+ 2 eetlepels 16.00 fles 200 18.00 uur avondeten en een danoontje 22.00 uur fles 200 nou word ze de laatste tijd wel netjes om half 7 wakker maar dan drinkt ze van die fles maar 100 op ipv 200. zou ze zoiets hebben van "ja hallo eerst zit je me allemaal lekkere smaken te voeren en dan krijg ik weer die vieze melk" zou ze mischien toe zijn aan een half broodje met thee? en/of gewone melk? de 27ste is ze 7 maanden. en als ik dat mag geven wat mag er dan nog meer op brood behalve smeerkaas en paté? en moet ik de korst eromweg halen? ja zeker? ik hoor t wel groetjes willeke
Hallo Willeke, Wanneer je kindje 7 maanden is kun je een begin maken met brood. Je kunt de korstjes weglaten en beginnen met kleine stukjes die je bijvoorbeeld even zacht laat worden in een beetje opvolgmelk. Je kunt ook jam geven, leverwordt kun je beter niet te vaak geven, liever niet mer dan 2 boterhammen per week, vanwege vitamine A. Smeerkaas mag wel. Groeten Eveline
hallo eveline, bedankt voor je reactie maar nu kan ik er dus niks aan doen dat ze die fles niet leegdrinkt? dan moet ik wachten tot ze 7 maanden is? willeke