Toe aan een groter bed?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door justme1974, 27 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o wat slapen jullie kids lang in hun ledikantje zeg! Mijn dochter was denk ik 16 maanden... want ik wilde haar ruim voor de geboorte van haar broertje over hebben in een andere kamer zodat ze niet het idee had dat ze haar kamer moest afstaan.
    Dat ging direct goed en ze slaapt ook heerlijk in haar peuterbedje.

Ik heb trouwens zo een meegroeibedje. Maar ik heb hem op marktplaats gekocht want ik heb hem helemaal gepimpt en dat doe je toch niet met een nieuw bed ;)

Mijn dochter heeft er wel gewoon een eenpersoonsdeken in (want ik wilde een pip dekbedovertrek en die heb je niet in peuterformaat) maar ik schuif de helft gewoon onder de onderkant van het matras.

2. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    och wat is lang? ALs het kindje er lekker in slaapt waarom dan niet?
    Ligt er ook aan hoe groot het kindje is denk ik..

Zelf zat ik met mijn rug en ze begon nogal wat te wegen :p en heb 1 dochter en daar blijft het ook bij, dus hier hoeft ze nergens op voorbereid te worden :D
    Heb voor een 1 persoonsbed gekozen omdat ik dat voor mezelf makkelijker vond, en had er 1 staan...en ja, een meegroeibed is voor ieder wat hij/zij zelf wel...ik wilde niet apart daar een bed en matras voor kopen :D Lekker gelijk groot, ze slaapt toch bovenin, dus kan geen kant op :D

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hier heb ik een 1 persoons dekbed op het peuterbed. De onderste helft vouw ik onder het matras. Heb meteen voor een groot dekbed gekozen zodat ik niet weer hoef als mijn zoontje naar een 1 persoonsbed over gaat.

4. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Hier hebben we het een tijd terug geprobeerd en het was geen succes ;) dus hier weer in ledikant en nu gaat het weer prima.

Ook hebben wij in het ledikant een bedrand beschermer dat hij zich niet stoot met zijn hoofd omdat hij helemaal bovenin ligt, met zijn hoofd tegen de bovenrand. En hierdoor vaak wakker werd. Nu met de bescherming niet meer.

5. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.006
    113
    Ze heeft nu twee keer in het grote bed geslapen en het gaat best goed! De eerste nacht (oud en nieuw) sliep ze om 00.00 uur keurig door, maar om drie uur was ze wakker en wilde niet meer alleen. Afgelopen nacht heeft ze gewoon tot vanochtend half acht doorgeslapen. Ze is er niet uit gegaan of wat dan ook. Wel even wakker geweest, maar weer lekker gaan slapen.

Goh, ik was toch wel even ontroerd hoor, dat kleine ding al zo groot in dat bed. Een bijzonder stapje toch wel weer.

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Fijn dat het is goed gegaan!
    Het zal altijd even wennen zijn maar als je de eerste dagen geen problemen ondervind zal het allemaal wel goed komen.

Zie trouwens dat we in dezelfde stad wonen. Zutphen is hier goed vertegenwoordigd;)

7. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.006
    113
    Het is ook zo'n leuk stadje!! Heerlijk gewoon.

Deel Deze Pagina