vraagje: Middagslaap

Discussie in 'Verzorging' gestart door amalia1, 22 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amalia1

amalia1 Actief lid

17 jun 2007
    129
    0
    0
    Brabant
    Dames,

Ik zou graag willen weten hoelang jullie kindjes slapen tussen de voedingen...
    Quinty die slaapt tussen de voedingen door heel weinig (trouwens dat denk ik, het is vooral 's middags). Vanaf 13.00 uur of 12.30 uur slaapt ze hooguit 1 uurtje (soms 3 kwartier en dan is ze echt wel wakker en wilt ze eruit) en 's nachts slaapt ze redelijk door tot 18.15 uur of half 7. Ik vraag me af of het niet langer moet 's middags. Ik dacht dat alle kindjes rond deze tijd toch wat langer sliepen. Herken iemand dit? of wat zijn jullie ervaringen. Is het raar? :(

2. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    mijn zoontje slaapt s'middags ook bijna niet,hooguit 1,5 uur.
    s'avonds ook zoiets.
    tot hij ongeveer 1.5,2 maand oud was sliep hij wel iets langer.maar nooit uren achter elkaar.
    s'nachts slaap hij wel door,van ong 23.30 tot 8 uur.
    en hij slaapt s'morgens na het voeden nog een uurtje.
    ze zeggen dat baby's rond deze leeftijd wel 16 uur slapen maar dat redt mijn zoontje nooit.
    maar zou me er niet te druk over maken.de ene baby heeft meer slaap nodig dan andere

3. amalia1

amalia1 Actief lid

17 jun 2007
    129
    0
    0
    Brabant
    dankje Angela80 voor je antwoord. Inderdaad misschien moet ik me niet te druk om maken.

4. Edelweisje

Edelweisje Actief lid

22 nov 2007
    451
    0
    0
    Ik zou me idd niet druk maken, Mijn zoontje houdt sinds 3 weken een echt middagslaapje (van 14-17 uur) voorheen sliep ie soms ook maar een uurtje of net nog niet. Nu heeft hij een middagritme gevonden. Gelukkig had ie het nachtritme al door van week 2 :)

Groetjes Edelweisje

Deel Deze Pagina