Ziek, zwak en misselijk.

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Sambabal, Dec 23, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sambabal

Sambabal Actief lid

Nov 4, 2015
    109
    17
    18
    Female
    Rotterdam
    Hai meiden,
    Pff dag in dag uit ben ik misselijk, sinds 5 weken al en ben bang dat het nog heel erg lang gaat duren als ik de verhalen om me heen moet geloven. Het maakt niet uit wat ik doe of eet, de hele dag voel ik me misselijk.

Ben niet zo van de medicijnen slikken, maar ik voel me hier ook zeker niet prettig bij, elke keer het gevoel dat ik moet rennen naar de WC maar het blijft dan bij kokhalzen Wellicht toch maar een afspraak maken met de HA.

Wie heeft hier ook last van en welke medicijnen helpen?

Liefs,
    Sam

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Vervelend! Ik kreeg emesafene maar dat helpt alleen tegen het daadwerkelijk braken en niet tegen kokhalzen en misselijkheid. Wat wel schijnt te helpen is gember al heb ik dat nooit geprobeerd. Sterkte!

3. Diazz

Diazz VIP lid

Dec 28, 2014
    6,391
    3,134
    113
    Gember wil inderdaad nog weleens helpen.
    Vervelend dat je je zo ziek voelt. Hopelijk is de misselijkheid gauw over!

4. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Ik heb er ook heel erg last van gehad, wel met spugen! Ik kreeg emasefene en later primperan! Succes!

5. Mackwek

Mackwek Actief lid

Feb 27, 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Ooooh ik weet precies wat je voelt. Sinds een kleine week ben ik nu elke dag kotsmisselijk met overgeven. Ik hang, lig en weet met mezelf geen raad. Qua eten heb ik al van alles geprobeerd. Van vla, beschuitjes, fruit, soep tot friet, chips en snoep.
    Ik heb echter totaal geen eetlust dus het is lastig.
    Vanochtend 2 uur bezig geweest om op te staan en mezelf klaar te maken om naar de winkel te gaan. Elke keer even zitten en het gevoel wegzuchten. Eindelijk voelde ik me goed, dus ik ga mijn jas pakken en hoppaaaaa daar was het alsnog.
    Het lijkt wel erger te worden zodra ik iets actiefs geprobeerd heb of iets heb gegeten. Als ik lees dat sommigen dit tot 20 weken hebben......ooooh god!
    Wij hebben twee jaar op dit wonder gewacht en voel me schuldig dat ik het niet als leuk ervaar nu.

6. Miyou

Miyou Lid

Jul 29, 2016
    86
    2
    8
    NULL
    NULL
    Ben nu bijna 12 weken zwanger
    Maar vanaf begin ernstig misselijk en braken.
    En dit gaat de hele dag door. Eerst emesefene gehad vervolgens primperan.
    Maar afgelopen donderdag alsnog opgenomen wegens uitdroging. Ik hield niks binnen en had ook nergens trek in.
    Hoop dat het beter zal gaan met je want dit is echt niet leuk en je kan niet genieten van je zwangerschap

7. Sambabal

Sambabal Actief lid

Nov 4, 2015
    109
    17
    18
    Female
    Rotterdam
    Nee ik heb ook geen idee qua eten, als ik al teveel over eten nadenk voel ik t alweer opborrelen :( Of die overheersende lucht van vis of gebakken vlees pff.

Heb vandaag alleen maar water en Coca Cola gedronken in kleine beetjes dan wel en mandarijnen en peren gegeten en geloof dat dit me goed gedaan heeft. Nog maar niet te hard juichen...

Bedankt voor jullie tips ga er zeker achteraan bij de HA.

En jullie ook allemaal sterkte ;)

8. heidiane

heidiane Fanatiek lid

Jul 5, 2010
    1,724
    1,647
    113
    Sterkte!!! Er zijn zoveel topics over zwangerschap misselijkheid, maar als je zelf zo misselijk bent wil je maar 1 ding naast al de andere, gewoon een eigen topic en zoveel mogelijk begrip. Elke dag weer want het is bijna niet te dragen, heb zo met jullie te doen!! Zelf bij de eerste extreem misselijk geweest weken en weken lang en wel 6 keer opgenomen geweest. 2de minder maar ook best nog flink. Nu al bijna 6 jaar geleden. Maar die 9 maanden lijken geen eind aan te komen!!! Blijf vooral je hier uiten hoor... liefs en een dikke knuffel.

9. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Ga gembercapsules proberen!
    Heb al een gevoelige maag en die reageerde bij mij ook.
    Gelukkig niet super heftig, maar de capsules hielpen bij mij wel.
    Is in ieder geval het proberen waard!

10. Dua82

Dua82 Actief lid

Aug 25, 2015
    190
    14
    18
    Wat lijkt me dat vervelend!
    Ik mag echt in mn handjes knijpen, geen last van misselijkheid gehad.

Share This Page